• Anonym (Lämnad)

Komma över någon

Blivit lämnad av min livs kärlek efter 10års förhållande. Hur kommer jag över henne? Provat alla råd redan att tänka på sig själv å göra saker man älskar. Inget hjälper mår nästan sämre av att bara tanken på att hitta nån ny.

Vad göra?

Och en snabb fråga är talesättet man saknar inte kon fören båset är tomt sant?

• Svar på tråden Komma över någon
  • Anonym (Ledsen)
    Långbenopluto skrev 2020-03-16 16:33:44 följande:

Det är som ett dödsfall, man sörjer, och sedan märker man sakta men säkert att livet går vidare

Råkat ut för en knäppgök på en datingsida.

En konsult som inte ens bor i Stockholm. Han kallade mig objekt osv och var arrogant. Typiskt tyskt?

Så ledsen då han hotade om anmälningar om jag hör av mig då jag sade emot honom. Vi har aldrig träffats i verkligheten.

Hur tar jag mig igenom det? Är känslig.
  • Långbenopluto
    Anonym (Ledsen) skrev 2020-03-16 16:44:52 följande:

En konsult som inte ens bor i Stockholm. Han kallade mig objekt osv och var arrogant. Typiskt tyskt?

Så ledsen då han hotade om anmälningar om jag hör av mig då jag sade emot honom. Vi har aldrig träffats i verkligheten.

Hmmm, du hörde alltså av dig till honom fastän han inte ville? Och då hotade han med en polisanmälan?
  • Anonym (Tiden)

Tiden läker alla sår

• Anonym (Ledsen)
    Långbenopluto skrev 2020-03-17 07:29:22 följande:

Hmmm, du hörde alltså av dig till honom fastän han inte ville? Och då hotade han med en polisanmälan?

Ja men slutat höra av. Han kallade mig dum, att jag är bara vacker, nedvärderande mig. Då blev jag jättearg och skrev saker jag ångrade.
  • Anonym (Ledsen)

Ja men slutat höra av. Han kallade mig dum, att jag är bara vacker, nedvärderande mig. Då blev jag jättearg och skrev saker jag ångrade.
  • Anonym (Ledsen)

• smulpaj01
    Anonym (Ledsen) skrev 2020-03-16 16:44:52 följande:

Nej det är inte typiskt tyskt. Men varför har du så in i h-vete svårt att släppa den där mannen? Jag förstår verkligen inte det alls.... Du har hängt efter honom i ett par år nu väl?!

Han har ju NOLL intresse av dig, han är troligen kär i sin rese älskarinna och planerar ett liv med henne så snart hon vill. Fokusera på din man istället.
Svar på tråden Komma över någon