Finns förståelse om en oskuld kollar på porr?
Finns det förståelse bland kvinnor om en manlig oskuld som har svårt att attrahera kvinnor kollar på porr, eller ses han som en kvinnoförnedrande snuskhummer?
Finns det förståelse bland kvinnor om en manlig oskuld som har svårt att attrahera kvinnor kollar på porr, eller ses han som en kvinnoförnedrande snuskhummer?
Du gör det du vill och tittar på vad du gillar!
Vad någon annan tycker spelar ingen roll för du behöver inte ens berätta att du är oskuld och tittar på porr.
Lägg ner tankar om vad som är rätt eller fel och kör ditt eget race... det är attraktivt!
Man gör som man vill
Harvey Weinstein körde sitt race. Det var väl inte attraktivt?
Nej jag behöver inte säga något alls men tänkte att om det av någon anledning blev känt att jag var oskuld och kollade på porr, vilken syn skulle kvinnor i min omgivning få på mig?
Harvey Weinstein sitter ju inte inne för att han tittat på porr precis! Hur kan du ens dra den parallellen?
Jag kan ju bara svara dig vad jag tycker och jag kan inte se problemet här alls. Hur skulle det ens kunna bli känt bland kvinnor om du inte berättar det själv?
Jag skulle nog se dig som ett äckel och inse varför du var oskuld.
I princip alla kollar i nån utsträckning så det är inget du behöver fundera över dock är det viktigare att du förstår o har med dig i framtida relationer att porr är just porr och inte verklighet !!
Det var just meningen Kör ditt race, det är attraktivt
som jag reagerade på. Det är klart jag fattar att hans brott inte är i närheten av att kolla på porr, utan just att vilket race man kör är inte nödvändigtvis attraktivt bara för att det är ens eget.
Det finns några som vet om att jag är oskuld och enligt min erfarenhet har folk svårt att vårda förtroenden. Därför håller jag det inte för osannolikt att det kan spridas.
Skulle man ses annorlunda om man hade legat innan och ser på porr menar du? Varför då? Alla småpojkar, tonåringar och ungdomar har väl sett på porr innan de fick ligga.