• Anonym (Preggo)

Gravid och otillfredsställd

Hjälp! Jag är 27 år och Gravid i v 25.

Innan jag blev gravid hade jag och min sambo sex dagligen, jag vägde då 55 kg och är 167 cm lång. Nu väger jag 70 kg och min kille är totalt ointresserad av mig. Jag har försökt prata med honom men han säger att han bara inte är sugen, men jag känner ju att det beror på min gravid kropp. De få gångerna vi haft sex sista tiden så har han svårt att bli hård (vilket aldrig varit något problem innan) och han kommer jättesnabbt pga att jag blivit så mycket trängre.

Hur som helst är jag sjukt frustrerad och så kåt varje dag. Jag tar hand om mig själv och har en bra vibrator men jag vill så gärna ha sex och att min kille ska vilja ha mig igen. Vad kan jag göra?

• Svar på tråden Gravid och otillfredsställd
  • enable007

Hota han met att du kmr hitta en annan som gillar gravida . Finns många , jag är en av dom :D

• Anonym (Preggo)

Jag har i princip gjort det i ren desperation, han blir då sårad för han tycker inte att vi har något problem. Men jag håller på o blir tokig!

• enable007
    Anonym (Preggo) skrev 2020-03-18 16:24:04 följande:

Jag har i princip gjort det i ren desperation, han blir då sårad för han tycker inte att vi har något problem. Men jag håller på o blir tokig!

Pm kanske ?
  • Grossglanz

Gravida e ju najs..å inte farligt

• Anonym (Preggo)

Skulle vilja va med nån som kände så!

• Grossglanz
    Anonym (Preggo) skrev 2020-03-18 16:43:54 följande:

Jag ställer upp :)
  • Grossglanz
    Anonym (Preggo) skrev 2020-03-18 16:43:54 följande:

Jag ställer upp :)
  • Anonym (Preggo)
    enable007 skrev 2020-03-18 16:24:56 följande:

Pm kanske ?

Skickat!
  • Grossglanz
    Anonym (Preggo) skrev 2020-03-18 16:57:31 följande:

Skickat!

Finns du i södra sverige så pm'a:)
  • Anonym (Farsa)
    Anonym (Preggo) skrev 2020-03-18 16:57:31 följande:
    Skickat!
    Trolltråd?

Du kan väl inte vara så jävla sunkig att du är otrogen som gravid?

Själv hade jag svårt att tända på min gravida fru för att jag ville inte komma dunkande precis vid blivande bebisen, typ "här kommer pappa med sin kuk" kändes det. Det betydde inte att jag älskade min fru mindre, tvärtom.
Svar på tråden Gravid och otillfredsställd