• EPT

Finns det något par som har erfarenhet av en extra man

Skulle vilja ha era erfarenheter av att ha en extra man.

• Svar på tråden Finns det något par som har erfarenhet av en extra man
  • Anonym (Swing for fun)

Det är trevligt men man måste ha en stabil grund att stå på och kunna kommunicera både verbalt och med kroppsspråk samt sätta tydliga gränser. Nu gör vi det inte så ofta men det händer och för vår del är det alltid med män vi träffat som inbjudan singlar på swingersfester och på klubbar. BC och liknande har vi gett upp för länge sedan.

• EPT
    Anonym (Swing for fun) skrev 2020-03-20 14:28:42 följande:

Det är trevligt men man måste ha en stabil grund att stå på och kunna kommunicera både verbalt och med kroppsspråk samt sätta tydliga gränser. Nu gör vi det inte så ofta men det händer och för vår del är det alltid med män vi träffat som inbjudan singlar på swingersfester och på klubbar. BC och liknande har vi gett upp för länge sedan.

Har ni några villkor För den mannen
  • Anonym (Swing for fun)
    EPT skrev 2020-03-20 14:33:49 följande:

Har ni några villkor För den mannen

Ja det har vi. Välutrustad och social är ett grundkrav sedan skall han självklart vara helt på det klara med att han är gäst och att det är min upplevelse och önskan som är det centrala.
  • EPT
    Anonym (Swing for fun) skrev 2020-03-20 14:36:52 följande:

Ja det har vi. Välutrustad och social är ett grundkrav sedan skall han självklart vara helt på det klara med att han är gäst och att det är min upplevelse och önskan som är det centrala.

Hur stor måste den vara
  • Anonym (Swing for fun)
    EPT skrev 2020-03-20 14:39:22 följande:

Hur stor måste den vara

Har inget exakt mått men en bra bit över medel, grovlek och snygg rent visuellt är viktigare än längd.
  • EPT
    Anonym (Swing for fun) skrev 2020-03-20 14:47:21 följande:

Har inget exakt mått men en bra bit över medel, grovlek och snygg rent visuellt är viktigare än längd.

Är det kvinnan som svarar nu?
  • Anonym (Swing for fun)
    EPT skrev 2020-03-20 14:52:37 följande:

Är det kvinnan som svarar nu?

Ja. Gubben min är aldrig på FL.
  • EPT
    Anonym (Swing for fun) skrev 2020-03-20 14:54:02 följande:

Ja. Gubben min är aldrig på FL.

Blir han inte sotis
  • Anonym (Swing for fun)
    EPT skrev 2020-03-20 14:56:10 följande:

Blir han inte sotis

Nej. Han är själv tämligen välutrustad och uthållig och tänder på att se mig bli ordentligt påsatt.
  • JooLiz

Hej vi har har en extra man med i vårt liv, det ger en härlig krydda.

Svar på tråden Finns det något par som har erfarenhet av en extra man