• Anonym (Kaffedraken)

    Upprepade missfall

    Hej vi har ett friskt barn som föddes i april 2017. men har hela tiden haft problem med upprepade missfall, vi fick 3 st innan honom och nu har vi fått 8 st efter honom. vi har jobbat på ett syskon till honom sedan slutet på 2017. Men nu börjar vi ge upp, det tar mer och mer på psyket och vi blir så ledsna varje gång. Vi var på missfalls utredning i höstas på gynsthlm st: görans sjukhus men dem hittade inget fel på mig, dem sa att att alt såg normalt ut och dem ville verkligen inte testa min mans sperma för dem sa att det är så ovanligt och att jag endå inte verkar ha svårt att bli gravid utan bara att behålla barnet. VI kände oss så kyliga bemöt. Men nu vill vi gå till någon annan mer seriös och verkligen vill hjälpa till. så jag söker hjälp här nu, har ni några bra tips på gynmottagningar eller något annat. vi har läst om Life clinic i Aten och det kanske vi kollar mer in på lite senare. så har ni några tips? allt mottages tacksamt vi bor i Stockholm men kan gärna åka en bit om det behövs.

Svar på tråden Upprepade missfall