Magsjuka?? HJÄLP!
Ville vara anonym så jag la det här i känsliga rummet. Varning för äckliga beskrivningar.
Torsdags natt vid ungefär 03:50 så vaknade jag och mådde jätte illa, tröck i mig 50mg largigan(går på antidepressiva), samarin och 1 1/2 macka. Vid ungefär 04:00 så gick jag på toa och det bara sprutade ur mig. Sen fortsatte jag må skit jag har rejäl kräkfobi så jag hade panik. Strax innan 07:00 så spydde jag genomskinlig spya med lite maträster. Jag mådde bra i ungefär 2 timmar sen spydde jag igen, det var bara gult slem med något vitt skum i. Det vart samma sak igen någon timme senare. Efter den tredje spyan skulle jag skita igen, skitet så likadant ut som spyan gjorde. Sen strax efter 12 på fredagen så spydde jag en sista gång (än så länge) jag hulkade i typ 15 minuter innan gulan sörjan kom ut. Efter någon timme behövde jag spy igen men jag bara hulkade och inget kom ut, kunde inte skita heller.
Jag är så sjukt hungrig och törstig så det finns inte, är så rädd för att spy igen så jag vågar varken dricka eller äta något. Ungefär 40 timmar sedan jag åt. Jag tror jag mår illa nu tackvare ångest och hunger. Vill lägga till att jag druckit lite men då sket jag löst så jag vågar inte riktigt göra det igen.
Vad skulle ni rekommendera att jag gjorde? Vänta med att äta och dricka tills imorgon när det gått 48 timmar så jag slipper kräkas igen eller försöka trycka i mig något? Jag vill verkligen inte kräkas igen :(.
Jag vet att jag låter löjlig men det är jätte jobbigt. Förlåt om jag skrev dåligt detta är min första tråd. Tacksam för svar.