• Minafredriksson38

När förlorade ni oskulden?

Hej. Kan väl börja med att berätta att jag är 05:a, 15 år och oskuld. När förlorar de flesta oskulden? Det känns som att får man en pojkvän nu, och de som har, kommer förlora oskulden, eller? När förlorade ni oskulden?

Har en vän (som också är 05:a), hon är tsm med en 05:a med och de borde väl haft sex eller? Hon har lagt ut på hennes privata snapchat där man kunde se lite av hennes nyckelben och axel, man såg helt klart att hon inte hade någon tröja/BH på sig och man såg även lite av täcket, likaså på honom. De borde väl haft sex eller? Det här är inte riktat åt henne eller som att jag verkligen vill veta om henne. Undrar bara när folk förlorar oskulden nu för tiden... Ni som är födda på typ 70-80-talet, när förlorade ni oskulden?

• Svar på tråden När förlorade ni oskulden?
  • Anonym (Eh)

Är du samma person som startade tråden där du låtsades vara lärare? Jag börjar mer och mer tro att du är en man som startar äckliga runktrådar där du vill diskutera ungdomars sexualitet.

Sök hjälp!!!!

• Anonym (Elin79)

Du undrar när folk förlorar oskulden nu för tiden.

Men vill att vi som är födda på 70-80-talet ska svara. Que?

För egen del så var jag nästan 15 och vi hade varit ihop i ett halvår drygt. Men det var tidigt med den tidens mått. När vi började gymnasiet var de flesta oskuld (förutsatt att de talade sanning).

• Anonym (Eh)
    Anonym (Elin79) skrev 2020-03-21 14:47:42 följande:

Du undrar när folk förlorar oskulden nu för tiden.

Men vill att vi som är födda på 70-80-talet ska svara. Que?

För egen del så var jag nästan 15 och vi hade varit ihop i ett halvår drygt. Men det var tidigt med den tidens mått. När vi började gymnasiet var de flesta oskuld (förutsatt att de talade sanning).

Svara inte i runktråden! Den andra runktråden blev borttagen, nu har han startat en ny.
  • Anonym (L)

Både jag (tjej) och min nuvarande man förlorade oskulden när vi var 18. Vid 15 år var det nästan ingen i min umgängeskrets som hade haft sex. 

• Kråkungen
    Anonym (Eh) skrev 2020-03-21 14:14:09 följande:

Är du samma person som startade tråden där du låtsades vara lärare? Jag börjar mer och mer tro att du är en man som startar äckliga runktrådar där du vill diskutera ungdomars sexualitet.

Sök hjälp!!!!

Haha, ja, med tanke på att ts dessutom är registrerad med åldern 41 år så kan man ju undra var hen ljuger...
  • Anonym (Kvinna)

Förlorade oskulden när jag var 20

• DanneD

Jag var 14, hon var 16. Utomhus vid en badplats på sommaren.

Man med skägg, manbun och tatueringar. Singel och villig.
  • Anonym (The man)

Jag va 12_och hon 16

Hon sög mig först och sen fick jag krypa på

Granntjejen

• Anonym (ww)
    Minafredriksson38 skrev 2020-03-21 14:07:48 följande:

När förlorar de flesta oskulden?

Första gången de har sex. För mig var det 1988.
  • Anonym (-81:a)

Jag var 16 år, höstterminen första året på gymnasiet. Tror dock att jag var 20-21 år innan jag fick orgasm första gången.

• Anonym (M34)

Jag var 30 första gången jag hade fullbordat samlag.

Svar på tråden När förlorade ni oskulden?