• kalmar brud

    Vart har han ont???

    Har en son på 1 år som senaste 7 månaderna nu har vaknat om nätterna, skrikit sparkat med benen och varit jätte ledsen. Pågår varje timme ibland oftare.

    Detta pågår hela natten igenom, mellan ca 23.30-05, för då orkar jag inte mer då tar jag upp han och lägger han i vagnen och går ut så han får sova en liten stund till.

    I mitt huvud känns det som att han har ont någon stans. Men vart ska jag börja leta? Cancer ekar i mitt huvud, ont i kroppen är ett leukemi symtom.

    På dagarna är han ibland på gott humör men ibland vill han vara bli buren.

    Sover knappt någon på dagen heller, vaknar och skriker likadant som på natten efter ca 30-45 minuter.

    Nu har jag börjar jobba och han börjar dagis, men känns inte som att han tröttas ut av dagis heller.

  • Svar på tråden Vart har han ont???
  • jvh

    Det låter som nattskräck. Det finns en del trådar här på familjeliv om det och info på nätet om du googlar. Har tyvärr inga råd att ge dig mer än att jag inte tror att du behöver oroa dig för att det något allvarligt fel på ditt barn. Förstår dock att det måste vara en väldigt jobbig situation när ingen av er får sova.

    Hoppas du hittar stöd, råd och tips från andra som gått igenom samma sak!

Svar på tråden Vart har han ont???