• Anonym (Kluven)

Särbo el flytta isär.

Hej, jag undrar om det är någon här som är/varit gift, har barn och bor i villa som valt att antingen separerat eller blivit särbo då saker inte funkar nått vidare? Det jag mest är nyfiken på är ni som bor/bott i hus och se. Valt att sälja det och köpt två billigare hus.

• Svar på tråden Särbo el flytta isär.
  • Gulligagudrun

Hej. Jag kan inte ge dej riktiga svar för är precis där själv, vi är gifta, bor i hus och han " känner inget för mej längre " men vill hitta tillbaka men vet inte hur, bara att han behöver bo själv ett tag så han blir kvar i huset av praktiska skäl och jag letar lägenhet, hur ser eran relation ut, eftersom ni funderar på särbo?

• Anonym (Kluven)
    Gulligagudrun skrev 2020-03-24 10:37:43 följande:

Hej. Jag kan inte ge dej riktiga svar för är precis där själv, vi är gifta, bor i hus och han " känner inget för mej längre " men vill hitta tillbaka men vet inte hur, bara att han behöver bo själv ett tag så han blir kvar i huset av praktiska skäl och jag letar lägenhet, hur ser eran relation ut, eftersom ni funderar på särbo?

Här det jag som anser att vi lever, och gjort under flera år, som vänner. Känner med att jag vill bo ensam ett tag och känna efter verkligen, utan att skiljas direkt. Han pratar bort det och kör med ursäkten att det funkar inte praktiskt/ekonomiskt att genomföra något sånt. Jo det gör det, men han vill hellre leva så här men jag håller på att kvävas! Jag vill gärna bo i eget hus, behöver inte cara stort o flådigt men skulle aldrig palla lägenhet och huset vi bor i nu skulle jag iaf inte ha råd att bo i. Tanken från mig är att sälja detta hus och köpa två billigare, alt radhus.
Svar på tråden Särbo el flytta isär.