BF 2020
Hallåj!Till min stora lycka plussade jag i fredags när jag tog ett graviditetstest. I januari började jag banta uteslöt alla kolhydrater och har nu gått ner 8kg. i och med detta så hoppade min mens i februari över vilket jag inte fann helt konstigt eftersom de tidigare har hoppat över en mens i regel när jag har bantat eller gått upp i vikt. i torsdags natt vaknade jag av smärta kring livmoder och äggstockar så tänkte att nu är mensen på gång, gick upp och värmde min vetekudde och tog en ipren och somnade sedan om. fredagmorgon berätta jag detta för kollegan som bad mig gå på apoteket och köpa ett test sagt och gjort när allt detta var klart så visade testet på gravid. I går tog jag ett nytt gravtest med veckoindikator som visade på vecka 2-3 och enligt de medföljande pappret så bedömer barnmorska detta som vecka 4-5. Vi är som sagt fruktansvärt glada men jag har en lite oro angående värken jag har runt livmoder och äggstockar som kommer under natten främst, lite lätt molande på dagarna men inte alls hela tiden då.
Är det någon här som vill följa med på graviditetsresan 2020? samt dela erfarenheter vad var era symtom på att ni var gravid osv? :D