• jean mercedes

    IDANA BEAUTY - OSERIÖST FÖRETAG - GÅ INTE HIT!

    VARNING - oseriöst ställe - spara era pengar och gå inte hit!

    Isättning, färg och inklippning oprofessionellt utfört och förstörde mitt hår totalt. När jag gick tillbaka till salongen så var de tre från personalen som gick ihop mot mig och menade på att utförande var gjort korrekt. De ställde sig alla oförstående till mina synpunkter. De vägrade att kompensera mig på något sätt och var väldigt tydliga med att de inte kommer att återbetala mig. Slutade med att de tog ur löshåret, men slet bort stora tussar i samband med detta. De vägrade att göra om insättningen om jag inte betalade ytterligare 1000 kr!!!

    Kände mig i extremt underläge och förlöjligad. Fegt att tre personer går emot en person. Jag har varit i kontakt med andra salonger för professionella utlåtande. De alla höll med om arbetet var oprofessionellt utfört och även dåligt hanterat av Idana Beauty att inte kompensera eller erbjuda att åtgärda felet.

    Jag har nu anmält dem till ARN och uppmanar alla som har fått håret förstört och blivit dålig behandlade av detta oseriösa företag att våga stå upp och anmäl dem!!! Jag är en person och har endast en röst. Men om vi alla vågar att stå upp så kanske vi tillsammans kan få stopp på oseriösa företag att fortsätta bedriva och lura människor.

    Deras Instagram är rena catfishing!!!

    Dela med er och våga stå upp!
    IDANA Beauty - Skärholmen, Stockholm
Svar på tråden IDANA BEAUTY - OSERIÖST FÖRETAG - GÅ INTE HIT!