• Körsbärsblomster

Vad tror ni, är jag gravid?

Jag har tagit 3 olika test. Ej morgonurin. Är jag gravid?

Symtom!

?utebliven mens dag 5 idag

?Konstant mensvärk/molande

?Illamående nästan hela tiden

?Lite öm i brösten

?Flytningar

Test 1 är apotek hjärtat.

Test 2 är Clearblue vilken vecka, INGEN BILD. Stod Ej gravid.

Test 3 är Clearblue 1 minut.

Test 1.

Test 3.

• Svar på tråden Vad tror ni, är jag gravid?
  • Daphodil

Nej, det tror jag tyvärr inte. Det går inte att se bilder här sen några veckor, men ett negativt digitalt test efter BIM talar starkt emot graviditet. Lycka till nästa gång!

• Körsbärsblomster
    Daphodil skrev 2020-03-24 12:42:35 följande:

Nej, det tror jag tyvärr inte. Det går inte att se bilder här sen några veckor, men ett negativt digitalt test efter BIM talar starkt emot graviditet. Lycka till nästa gång!

Ok, både test ett och tre har svaga streck. Men dock så tydliga att man ser dem klart.
  • Anonym (Ja)
    Körsbärsblomster skrev 2020-03-24 12:45:41 följande:

Ok, både test ett och tre har svaga streck. Men dock så tydliga att man ser dem klart.

Men då är du ju gravid. Varför frågar du om du ser ett plus tydligt?
  • Körsbärsblomster
    Anonym (Ja) skrev 2020-03-24 12:56:03 följande:

Men då är du ju gravid. Varför frågar du om du ser ett plus tydligt?

2 test visar svagt positivt, men clearblue veckoindikator säger att jag ej är gravid. Vad ska jag lita på? Cb sägs väl vara mest pålitligt?
  • Anonym (Ja)
    Körsbärsblomster skrev 2020-03-24 12:58:57 följande:

2 test visar svagt positivt, men clearblue veckoindikator säger att jag ej är gravid. Vad ska jag lita på? Cb sägs väl vara mest pålitligt?

Är du på bim+5? Isåfall är det nog spökstreck du såg. Jag skulle lita på det digitala, men prova att ta ett nytt digitalt om några dagar.
  • Körsbärsblomster
    Anonym (Ja) skrev 2020-03-24 13:00:32 följande:

Är du på bim+5? Isåfall är det nog spökstreck du såg. Jag skulle lita på det digitala, men prova att ta ett nytt digitalt om några dagar.

Mensen skulle kommit för 5 dagar sen. Har ALDRIG varit sen tidigare..
  • Anonym (Ja)
    Körsbärsblomster skrev 2020-03-24 13:03:11 följande:

Mensen skulle kommit för 5 dagar sen. Har ALDRIG varit sen tidigare..

Som sagt, prova att ta ett nytt test om några dagar.
  • Anonym (Jag)

Låter inte som du är gravid tyvärr, om du digitalt inte visar något nästan en vecka efter BIM är det troligen "spöksträck" på dem andra testen.

Mensen kan vara sen pga stress eller förhoppning

• Anonym (Jag)

Om du mår illa redan i en graviditet borde du kunna plussa starkt på vanliga test i verkligen på digitalt

• Vevoz

Du är 40+?

Är nästan mer troligt att det är klimakteriet eller början till det än graviditet

• Anonym (Ja)
    Vevoz skrev 2020-03-24 16:18:32 följande:

Du är 40+?

Är nästan mer troligt att det är klimakteriet eller början till det än graviditet

Det skulle jag också tro.
  • Anonym (Jag)
    Körsbärsblomster skrev 2020-03-25 08:04:58 följande:

Tog ett till digitalt test imorse..

Igår visade det att jag ej är gravid..

Idag visar det GRAVID 1-2 ????

Konstigt att du inte fick plus tidigare, men grattis! Om detta är vad du vill
  • Malena73

Hej,

Jag ligger lite i samma sits men ingen positiv test än.

Ligger på bim + 13. Hade mensvärk då mensen skulle komma, sen försvann det. Och nu sedan 3 dagar tillbaka har jag kraftig mensvärk bara på natten men ingen mens kommer.

Vet du hur många dagars det gick från ägglossning till första testet med svagt plus?

Grattis förresten! Så kul! :)

• Malena73

Hej,

Ligger på bim + 13. Hade mensvärk då mensen skulle komma, sen försvann det. Och nu sedan 3 dagar tillbaka har jag kraftig mensvärk bara på natten men ingen mens kommer.

Vet du hur många dagars det gick från ägglossning till första testet med svagt plus?

• Anonym (Jag)
    Malena73 skrev 2020-03-26 21:31:06 följande:

Hej,

Oj BIM +13? Då är du troligen inte gravid om du fortfarande inte får ett plus, kolla vad som är fel. Lite konstigt att mensen skulle vara så sen
Svar på tråden Vad tror ni, är jag gravid?