• Iiiaaa

    Vecka 8, symtomen försvunna

    Hej!

    Är i vecka 8 och symtomen som jag haft (illamående bl.a.) har försvunnit. Är livrädd för MA. Jag hade ma i somras då jag på kub i v 14 fick veta att bebisen dött 11+4. Är så orolig! Har haft svårt att bli gravid. Har gjort massa ivf-försök. Nån som varit med om liknande, att symtomen försvunnit? Hur har det gått?

  • Svar på tråden Vecka 8, symtomen försvunna
  • Limarie

    Förstår din oro. Hade du mycket illamående och starka symtom? Har de försvunnit plötsligt?

    Jag hade aldrig starka symtom men var lätt illamående och hade ont i brösten och lite annat. Plötsligt var det bort runt v8 och 9. Men allt såg bra ut på ul. Och v 10 kom symtomen tillbaka igen.


    Embryodonation 2020 - BF 22/10
  • Iiiaaa
    Limarie skrev 2020-03-26 14:00:40 följande:

    Förstår din oro. Hade du mycket illamående och starka symtom? Har de försvunnit plötsligt?

    Jag hade aldrig starka symtom men var lätt illamående och hade ont i brösten och lite annat. Plötsligt var det bort runt v8 och 9. Men allt såg bra ut på ul. Och v 10 kom symtomen tillbaka igen.


    Tack för svar! Vad härligt att allt såg bra ut! Vilken vecka är du i nu? Nej jag hade lätt illamående. Jag har ringt gyn och de ska ringa upp mig nu i eftermiddag. Tror dock inte att de tar emot mig. Gjorde vul i fredags. Då levde den, MEN den var lite mindre än den borde (?), 3 dagar. Så har oroat mig extremt mycket över det oxå för jag vet när den blev till.
  • Iiiaaa

    Svarar min egen tråd. Symtomen kom tillbaka och igår gjordes vul och fick se att hjärtat slog.

Svar på tråden Vecka 8, symtomen försvunna