• Emlan1234

    4 barn med 4 olika pappor

    Hej. Jag har då 4 barn med 4 olika pappor. Av olika anledningar blev det så, inget jag planerade från början.

    Jag sa nu efter 4 barnet att nu är det stopp, men så har jag den senaste tiden känt annorlunda. Jag vill ha en till. Min kille vill oxå ha det.

    Men jag är rädd eller hur man ska säga, vad ska andra tycka om det ? Är det någon som varit med om samma situation ?

    Vet ju som sagt att vi gör som vi vill, men hur kände ni ?

    Och hur tänker ni om det ?

    Tacksam för svar ????

  • Svar på tråden 4 barn med 4 olika pappor
  • Vevoz

    Vad andra ska tycka om det?

    Tror folk redan tycker saker vid 3-4 barn med olika pappor tyvärr. Vad är du rädd att de ska tycka o tänka? Bor du i ett litet samhälle som pratar?

  • Emlan1234

    Ja jag vet att folk tycker och tänker saker redan. Man har fått höra endel igenom åren.

    Nej inte rädd så men det är så jävla drygt och jobbigt att folk ska lägga sej i.

    Man kanske bara ska strunta i andra. Och bara glädjas åt det själva..

  • Studentpappa

    Är du på g att skaffa 5 barn med 5 olika pappor eller 5 barn med 4 olika pappor? Skadan är ju redan skedd med vad folk lär anse om ditt omdöme eller vad man nu anser brister så det är väl bara att köra på.

    Sen kanske du ska fundera på varför det blivit så, det borde ju vara rätt intressant att fundera över vad som inte funkat och varför du upprepar samma misstag.


    Ride it like you stole it
  • Sandrasöt88

    Hur länge har du varit tillsammans med din nuvarande? Och hur länge har ni bott ihop?

  • Emlan1234

    Den är 5 med samma pappa som min minsta.

    Jag blev gravid ganska ung första gången och valde att behålla, vilket jag inte ångrar alls.

    Graviditet nr 2 blev jag misshandlad av pappan efter förlossning

    Graviditet nr 3. Samma som med 2an. :(

    Graviditet nr 4 var planerad med en otroligt bra man. Vi har varit tillsammans i 4 år.

  • Ellie
    Emlan1234 skrev 2020-03-28 08:43:29 följande:
    Den är 5 med samma pappa som min minsta.

    Jag blev gravid ganska ung första gången och valde att behålla, vilket jag inte ångrar alls.

    Graviditet nr 2 blev jag misshandlad av pappan efter förlossning

    Graviditet nr 3. Samma som med 2an. :(

    Graviditet nr 4 var planerad med en otroligt bra man. Vi har varit tillsammans i 4 år.
    Tänker du alltså nu lämna nummer 4 med en otroligt bra man, för att skaffa ett barn med den första mannen, där du blev oplanerat gravid som ung?
Svar på tråden 4 barn med 4 olika pappor