Sexleksaker
Vad är erat måste att ha i byrålådan?
Vad är erat måste att ha i byrålådan?
Då Rabbiten kom blev den ju exets favorit. Men många andra provades under åren.
En Magic Wand är ett måste och gärna med ett shark head.
Reser aldrig utan en dedikerad ultrasonictandborste i väskan.
Har också alltid några oh Holly Mary i engångsförpackningar i väskan.
Ok ????
Ok ????
Ridspön och handklovar! ;)
Doxy wand.
Ridspön och handklovar! ;)
De jag har hemma är tejp, piska, ögonbindel, koppel med halsband, analplugg, dildo, geishakulor
Hehe, det var inte så seriöst menat. Och kan hålla med om handklovar.. de är mer praktiska om man ska ha en liten packning. Men ett par enkla remmar från biltema är ju än mindre.
Och för just pisk är ju ofta dressyrspön det effektivaste, och de går som sagt sällan ned i en byrå.
Vad hänger du dom på? Har du spöhålllare?
Med risk för att vi spårar ur tråden här... Men har lite dålig erfarenhet av paracord då den liksom kan ge friktionssår på huden om man sliter i den. Det finns sådana liknande som är i annat fabrikat men inte ger så mycket.
Så för att binda tycker jag inte den är så bra.
Som piska, aningen lätt, men som sagt man kan pimpa den..
En fuckmashine av bra kvalitet slår allt både för hon o han.
Flera skäl:
Du ställer in den med önskad iställning, slaglängd, favorit dildon för kvällen och med handkontrollen styr du farten optimalt. Man ligger där helt passiv/avslappnad och bara tar emot den njutning som för stunden önskas
Ena gången vill man bli mysigt/mjukt knullad mus/anal i 6timmar medan man läser en bok och plötsligt ändrar man för mer intensitet och på 1 minut vill man vråla rakt ut 15gånger om.
Denna älskare klarar saker ingen mänsklig varelse fixar i evigheter år ut åt in.
Dessutom finns en stor lösfitta att sätta på den.
För killar är panasonic panabrator en fantastisk sak
Gillar bara äkta vara (hud) och har provat en del leksaker som jag inte alls gillar. Slösat många tusenlappar genom årens lopp...
Däremot mer öppen för ögonbindlar, handbojor osv i så fall.
Överraskade kompisen sist med att beordra ögonbindel (som jag gömt i hans hus utan hans vetskap!) på och sätta sig på knä innan jag ens kom in i huset.
Han blev eld och lågor och vill ha mer sådant och att den sitter på hela tiden för denna gång tog jag av honom den efter en stund.