• Svar på tråden Sexleksaker
  • Anonym (Man)

Då Rabbiten kom blev den ju exets favorit. Men många andra provades under åren. 

• Anonym (Swing for fun)

En Magic Wand är ett måste och gärna med ett shark head.

Reser aldrig utan en dedikerad ultrasonictandborste i väskan.

Har också alltid några oh Holly Mary i engångsförpackningar i väskan.

• QueenInTheDark
    QueenInTheDark skrev 2020-03-28 12:34:35 följande:

Ok ????

Det blev frågetecken i stället för en glad gubbe
  • Smecker

Doxy wand.

Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Anonym (Swing for fun)
    Tukt skrev 2020-03-28 15:12:53 följande:

Ridspön och handklovar! ;)

Nu skall man inte vara taskig men mina ridspön är för stora för att rymmas i min byrålåda och jag förvarar alltid piskor, spön, padlar och liknande hängande. Är personligen inte speciellt förtust i att leka med handklovar utan väljer bojor i läder eller binder med rep.

Beror lite på med vem man leker och hur man leker. Handklovar är oftast för tunna och på tok för oflexibla så blir det en del spratlande av njutning eller smärta finns det en rätt stor risk att skada de känsliga närverna i handlederna. Har man lärt sig hur man gör går det väldigt fort att binda en eller flera single columns eller en dubble column. Har jag en liggande lekkamrat väljer jag dock oftast att knyta så kallade gravety boots runt anklarna som bekvämare. (går faktiskt utmärkt att hänga en människa upp och ner i en eller två gravty boots.)
  • Tukt
    Anonym (Swing for fun) skrev 2020-03-29 07:50:28 följande:
    Nu skall man inte vara taskig men mina ridspön är för stora för att rymmas i min byrålåda och jag förvarar alltid piskor, spön, padlar och liknande hängande. Är personligen inte speciellt förtust i att leka med handklovar utan väljer bojor i läder eller binder med rep.

Beror lite på med vem man leker och hur man leker. Handklovar är oftast för tunna och på tok för oflexibla så blir det en del spratlande av njutning eller smärta finns det en rätt stor risk att skada de känsliga närverna i handlederna. Har man lärt sig hur man gör går det väldigt fort att binda en eller flera single columns eller en dubble column. Har jag en liggande lekkamrat väljer jag dock oftast att knyta så kallade gravety boots runt anklarna som bekvämare. (går faktiskt utmärkt att hänga en människa upp och ner i en eller två gravty boots.)
    Hehe, det var inte så seriöst menat. Och kan hålla med om handklovar.. de är mer praktiska om man ska ha en liten packning. Men ett par enkla remmar från biltema är ju än mindre.
    Och för just pisk är ju ofta dressyrspön det effektivaste, och de går som sagt sällan ned i en byrå.
    Vad hänger du dom på? Har du spöhålllare?
  • Anonym (Swing for fun)
    Tukt skrev 2020-03-29 12:33:39 följande:

Hehe, det var inte så seriöst menat. Och kan hålla med om handklovar.. de är mer praktiska om man ska ha en liten packning. Men ett par enkla remmar från biltema är ju än mindre.

Och för just pisk är ju ofta dressyrspön det effektivaste, och de går som sagt sällan ned i en byrå.

Vad hänger du dom på? Har du spöhålllare?

Jag använder krokar i en dedikerad garderob för floggers, spön och annat. Vill man resa med lätt packning så rekomenderar jag några paracordrep. Tar liten plats och man kan alltid säga att det är tvättlina om någon frågar. Bra att binda med men man får ta ett par extra varv runt handleder och anklar i rent komfortsyfte. Går också kanon att snabbt knåpa ihop förvånansvärt trevliga repfloggers som man senare kan tvätta i maskin. Inte så trevlig att använda dyra skinnfloggers om man vill piska genitalier. Extra kul är att sitta med ett litet glas vin och se på när den som skall floggas knyter sin egen piska. Vill man vara extra grymma så använder man hampa och skär upp lopparna och knyter lite knutar så får man något som inte är helt olikt en niosvansad katt men då får man ha respekt för vad man gör och räkna med att det kommer att bli blodvite.
  • Tukt
    Anonym (Swing for fun) skrev 2020-03-29 13:30:54 följande:
    Jag använder krokar i en dedikerad garderob för floggers, spön och annat. Vill man resa med lätt packning så rekomenderar jag några paracordrep. Tar liten plats och man kan alltid säga att det är tvättlina om någon frågar. Bra att binda med men man får ta ett par extra varv runt handleder och anklar i rent komfortsyfte. Går också kanon att snabbt knåpa ihop förvånansvärt trevliga repfloggers som man senare kan tvätta i maskin. Inte så trevlig att använda dyra skinnfloggers om man vill piska genitalier. Extra kul är att sitta med ett litet glas vin och se på när den som skall floggas knyter sin egen piska. Vill man vara extra grymma så använder man hampa och skär upp lopparna och knyter lite knutar så får man något som inte är helt olikt en niosvansad katt men då får man ha respekt för vad man gör och räkna med att det kommer att bli blodvite.
    Med risk för att vi spårar ur tråden här... Men har lite dålig erfarenhet av paracord då den liksom kan ge friktionssår på huden om man sliter i den. Det finns sådana liknande som är i annat fabrikat men inte ger så mycket.
    Så för att binda tycker jag inte den är så bra.
    Som piska, aningen lätt, men som sagt man kan pimpa den..
  • Anonym (Swing for fun)
    Tukt skrev 2020-03-29 14:29:04 följande:

Med risk för att vi spårar ur tråden här... Men har lite dålig erfarenhet av paracord då den liksom kan ge friktionssår på huden om man sliter i den. Det finns sådana liknande som är i annat fabrikat men inte ger så mycket.

Så för att binda tycker jag inte den är så bra.

Som piska, aningen lätt, men som sagt man kan pimpa den..

Som alltid handlar det om att anpassa sig till de rep eller leksaker man använder. När jag på resor använder paracorde så gör jag fyra varv med dubbla parter mot vanligen två varv med dubbla parter med andra rep. Är det en person med känsliga handleder eller som är spratlig så gör jag ofta åttor i handflata och handled för att få större yta och minska mötningen av att repen rör sig. Är valet mellan handklovar och paracorde så väljer jag paracorde alla dagar i veckan. Att få en fogger med hyfsad tyngd och bett med paracorde är ingen konst handlar bara om att inte snåla med antalet kardeler i floggern och i nödfall även göra lite knutar. Kan garantera att har man inte helt kass teknik kan man få även rätt härdade masochister att komma till läget att det inte är skoj längre med en repflogger i paracorde.

Paracorde är långt ifrån något favoritrep men för resor där man inte vill ha tung packning är dom helt ok.

På tal om elakheter så är ett st frilagt ollon lite tandkräm och en eltandborste hejdlöst roligt. Även en habanero från den lokala matbutiken gifter sig bra med ett frilagt ollon.
  • Anonym (Bi kille)

En fuckmashine av bra kvalitet slår allt både för hon o han.

Flera skäl:

Du ställer in den med önskad iställning, slaglängd, favorit dildon för kvällen och med handkontrollen styr du farten optimalt. Man ligger där helt passiv/avslappnad och bara tar emot den njutning som för stunden önskas

Ena gången vill man bli mysigt/mjukt knullad mus/anal i 6timmar medan man läser en bok och plötsligt ändrar man för mer intensitet och på 1 minut vill man vråla rakt ut 15gånger om.

Denna älskare klarar saker ingen mänsklig varelse fixar i evigheter år ut åt in.

Dessutom finns en stor lösfitta att sätta på den.

För killar är panasonic panabrator en fantastisk sak

• Mandel

Gillar bara äkta vara (hud) och har provat en del leksaker som jag inte alls gillar. Slösat många tusenlappar genom årens lopp...

Däremot mer öppen för ögonbindlar, handbojor osv i så fall.
    Överraskade kompisen sist med att beordra ögonbindel (som jag gömt i hans hus utan hans vetskap!) på och sätta sig på knä innan jag ens kom in i huset.
    Han blev eld och lågor och vill ha mer sådant och att den sitter på hela tiden för denna gång tog jag av honom den efter en stund.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Sexleksaker