• Anonym (Uppgi­ven)
    Sat 28 Mar 2020 23:05
    218 visningar
    1 svar
    1
    218

    Varför får skitstövlar det de vill medan snälla blir utan?

    Så. En ingift släkting som är ung, omogen, otrevlig och osäker är nu gravid och gör en stor affär av det. Jag har länge längtat efter barn och har av olika anledningar fått vänta längre än vad jag vill. Det gör rätt så jävla ont att denna person fått det jag vill ha mest av allt.

    Jag upplever att jag gör det mesta "rätt" här i livet och bryr mig om andra. Den ingifta släktingen är manipulativ, otrevlig och egoistisk. Jag stör mig rejält på att hon är gravid och får massa uppmärksamhet (som hon verkligen suktar efter och vill ha). Jag tycker inte hon förtjänar det.

    Hon har gjort en hel del övertramp i familjen och hennes respektive gjorde tom slut en period pga hennes bråkiga och konfrontativa beteende.

    Min uppgivenhet grundas liksom generellt i att såna som hon ofta får det de vill, andra gör som de önskat och saker utvecklas som de vill. Medan andra kämpar och rimligen borde förtjäna positiva saker,utan att få det.

    Vad är det för orättvisa i världen som gör att bitchar får allt de pekar på medan snälla personer går miste om saker?

  • Svar på tråden Varför får skitstövlar det de vill medan snälla blir utan?
  • Anonym (Oj)
    Sat 28 Mar 2020 23:18
    #1

    Oj, du låter ju inte jättesnäll i det du skriver (tänker på jämförelsen du gör mellan snälla och skitstövlar). Sedan så drabbas vi alla av motgångar i livet. Även om allt är bra för henne nu, kommer det förmodligen inte alltid att gå hennes väg (varför det nu skulle vara någon tröst).

Svar på tråden Varför får skitstövlar det de vill medan snälla blir utan?