• Anonym (Sol)

Jag gjorde helikoptern framför min man...

Min man har som vana att göra helikoptern och minröjaren framför mig efter han duschat. Har aldrig fattat storheten i detta. Pojkvänner dessförinnan med, så man har ju tyvärr fått bevittna dessa trix under sitt liv. Ofrivilligt såklart (vem fan är intresserad av att se en snurrande snopp?!)

Nåväl, jag bestämde mig för att göra detsamma för honom för att förstå vad det handlar om. Har efter graviditeter och ålder numera hängig byst och fick till ett jäkla svung.

Men min man blev som chockad och förbannad, undrar om jag har en skriv lös och tyckte inte alls det va kul.

Mållös. Hur kunde det inte vara skoj??

• Svar på tråden Jag gjorde helikoptern framför min man...
  • Anonym (Hahahahah)

Hahahaha rolig tråd!

• Anonym (Piloten)

Ha du gjorde inte bara helikoptern, du gjorde vertolen!

• Anonym (:D)

Hahaha fy f-n va bra o roligt gjort! Det är någon skruv lös i honom som inte uppskattar lite humor tillbaka ju!

• Anonym (Undrar åt en kompis)

Hur gör man minröjaren?

• Anonym (Yes!)

Ha! Om det är på riktigt så rätt åt honom. Hoppas poletten trillar ner snart.

• Anonym (snipp snapp)

HAHAH! Jätteroligt ju!

Allvarligt, en karl som gör helikoptern efter varje dush hade fått se mig med elektrisk häcksax i badrummet en dag.

Så kan vi se vem som är snabbast...

• Anonym (Sol)

Kul att andra hade uppskattat det! Gick in med inställningen att det var urlöjligt men när det lyckades blev jag jäkligt impad av mig själv.

Synd att han inte kunde se det ironiska i det.

• Anonym (Le boob)
    Anonym (Sol) skrev 2020-03-29 17:08:25 följande:

Kul att andra hade uppskattat det! Gick in med inställningen att det var urlöjligt men när det lyckades blev jag jäkligt impad av mig själv.

Synd att han inte kunde se det ironiska i det.

Människor som tvingar på andra sin egen humor har i regel taskig självinsikt. Du ska nog inte vänta dig några stordåd kring eftertanke från honom. Nästa gång han drar fram pillen och viftar, kontra genast med helikoptertuttar, varje gång. Förr eller senare ramlar poletten ner...
  • Anonym (Det)

Får han får du också.

Ds.

Hur gör man minröjaren?

• Anonym (Gillar helikoptern)

Jag saknar penis så jag kör ibland helikoptern med min mans penis. Det är faktiskt rätt roligt. Elefanten har jag också gjort, minröjaren vet jag inte vad det är??

OBS! Den måste vara slak för helikoptern, annars gör det ont!

• Anonym (H)

[quote=80310148][quote-nick]Anonym (H) skrev 2020-03-29 17:49:21 följande:[/quote-nick]Haha fy f*n va kul

Skulle vara glad emoji, inte frågetecken :)

• Anonym (W)

Har aldrig gjort helikoptern i hela mitt liv. Eller minröjaren.
    Vad är poängen?

• Anonym (m)

Jätteskoj!
    Fortsätt kontra om han inte slutar upp med helikoptertramset

Svar på tråden Jag gjorde helikoptern framför min man...