• Anonym (Gubbe 60+)

Hur ofta har äldre par, 60+ sex med sin partner

Avtar sexualiteten med åldern? Motivera gärna ert svar. Du får själv värdera vad ofta, ibland och sällan betyder för dig.
    Är själv man 66. Frun 64. Vi har sex ibland vilket innebär ungefär var tionde dag. Jag behöver piller för att bli riktigt hård. Jag hade önskat sex oftare men får vara nöjd ändå. 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta har äldre par, 60+ sex med sin partner
  • Anonym (Ok)

Jag är 66 och min gubbe 69, vi har aldrig sex just nu eller ja senare var för 1 år sedan ca.

• Anonym (Gubbe 60+)
    Anonym (Ok) skrev 2020-03-29 09:43:20 följande:

Jag är 66 och min gubbe 69, vi har aldrig sex just nu eller ja senare var för 1 år sedan ca.

Är det ett gemensamt beslut eller är det någon av er som vill ha sex?
  • Anonym (Evald)

Hon 59, jag 65. Vi har sex en gång i veckan, alldeles lagom, även om jag ibland skulle vilja bryta mönstret och göra det mitt i veckan också. Mer på semestern.

Min fru har tyvärr drabbats av livmoderhalscancer, fått strålbehandling. Det har gjort att slidan delvis vuxit ihop. Hon kämpar med att vidga den med olika stavar, men det går inte fort. 

Dock hade vi redan innan ganska mycket sex utan penetration, och det har vi utvecklat nu. Man kan ha väldigt, väldigt skönt tillsammans ändå.

Jag tar små blå piller, det bästa Gud skapade näst efter skruvdragaren.

• Anonym (Gubbe 60+)
    Anonym (Evald) skrev 2020-03-29 17:07:29 följande:

Hon 59, jag 65. Vi har sex en gång i veckan, alldeles lagom, även om jag ibland skulle vilja bryta mönstret och göra det mitt i veckan också. Mer på semestern.

Min fru har tyvärr drabbats av livmoderhalscancer, fått strålbehandling. Det har gjort att slidan delvis vuxit ihop. Hon kämpar med att vidga den med olika stavar, men det går inte fort. 

Dock hade vi redan innan ganska mycket sex utan penetration, och det har vi utvecklat nu. Man kan ha väldigt, väldigt skönt tillsammans ändå.

Jag tar små blå piller, det bästa Gud skapade näst efter skruvdragaren.

Jag håller med om dom små blå pillerna. Tacksam för att dom finns och nu när patentet hos originalet gått ut så är dom riktigt billiga också. Betalar 17 kr/st för 100 mg på svenskt spotek
  • Anonym (Gubbe 60+)

Apotek ska det stå

• John69
    Anonym (Gubbe 60+) skrev 2020-03-30 10:02:11 följande:

Jag håller med om dom små blå pillerna. Tacksam för att dom finns och nu när patentet hos originalet gått ut så är dom riktigt billiga också. Betalar 17 kr/st för 100 mg på svenskt spotek

17kr!! Receptfritt?? Du kan inte skicka länk på vilka det är ????
  • Anonym (Gubbe 60+)
    John69 skrev 2020-03-30 13:30:46 följande:
    Du har pm
  • Anonym (Evald)
    John69 skrev 2020-03-30 13:30:46 följande:
    Nej, inte receptfritt. Men recept är billigt och man behöver bara gå till doktorn en enda gång, sen fyller hen på när det behövs. 
  • Anonym (Ok)
    Anonym (Gubbe 60+) skrev 2020-03-29 17:06:55 följande:

Är det ett gemensamt beslut eller är det någon av er som vill ha sex?

Jag tror ingen av oss vill ha sex. Ja jag känner inget behov av att ha sex längre iaf, inte när man kommit upp i min ålder
  • nuggen

Hej, tyvärr alldeles för sällan, av olika anledningar så var det ett upphåll på hela 7år, blev ett helvete för mig, jag vill knulla minst 2ggr/vecka trots mina 74år.

Behöver inte knulla varje vecka bara man ligger där naken och gör det skönt för varandra, smek, sugande, slickande, pillande, runkande.

Dom små blå är skitbra, du som köpte för 17:-/st, epista mig.

Svar på tråden Hur ofta har äldre par, 60+ sex med sin partner