• Anonym (Kostnadsfritt)

    Hur ofta konsumerar du internetporr?

    Med internetporr avses här främst visuell erotik i form av filmklipp, bilder och GIFar. Ev livesändningar kan även ingå.

    Du får gärna kommentera vilken av ovanstående som du föredrar. 

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta konsumerar du internetporr?
  • Anonym (cut)

    Man, gillar både bilder och film.
    Favoriter är Riley Nixon, Sophie Evans, Tasha Reign, Ashlyn Gere, Taylor St Claire.

  • Anonym (Ofta)

    Som nybliven pensionär har jag tid att kolla när frun är på jobbet. Finns ett enormt utbud för alla smaker. Gillar filmer där både man och kvinna njuter. Amatörfilmer är bäst. Vanliga kroppar som har sex.  Naturligtvis onanerar jag till filmerna. 

  • Anonym (Spielberg)

    Mest sexchatt och sexnoveller, men ganska ofta porrklipp. Helst filmer som känns äkta, där de inblandade verkar njuta på riktigt. 

  • Familjeflickan

    Kollar på porr minst 2 gånger i veckan. Varvar ner då jag kommer hem en par timmar tidigare än min man och mina barn.

    Ser mest på amatörporr.

  • Anonym (Kostnadsfritt)

    Ni som porrsurfar - onanerar ni alltid när ni gör det eller händer det att ni bara kollar utan att tillfredsställa er?

    Själv onanerar jag sällan till interneetporr. Men tittar ofta.

  • Anonym (Ofta)
    Anonym (Kostnadsfritt) skrev 2020-03-31 08:34:00 följande:

    Ni som porrsurfar - onanerar ni alltid när ni gör det eller händer det att ni bara kollar utan att tillfredsställa er?

    Själv onanerar jag sällan till interneetporr. Men tittar ofta.


    Onanerar alltid till porr. Kuken reser sig och klart man måste ge den lite motion. Slutar dock ofta innan utlösning. 
Svar på tråden Hur ofta konsumerar du internetporr?