• Loppan678

    Gravid??

    Hej.

    Det är nämligen så att vi satte in en fin 5dagars blastocyst för 8 dagar sedan, vilket gör att jag är på ruvardag 7. I förrgår tog jag ett test som var helt blankt. Igår på dagen tog jag ett gravtest som visade ett svagt streck. Har aldrig tidigare fått det så gjorde ett till lite senare, såg nästan lika dant ut, lite svagare. Idag tog jag ett nytt test, på morgonurin och då syns knappt strecket. Vet inte längre vad jag ska tro.. är det ett kemisk missfall eller vad är det för något som gör att det. Bin -3 eller 4 idag. Första bilden är från igår, den andra idag.

    Första gången jag någonsin i mitt liv får ett plus och vill så gärna att det här ska gå vägen..

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-03-30 11:51
    Någon som varit med om liknande?

  • Svar på tråden Gravid??
  • Anonym (Anonym)

    Bilder syns inte på FL just nu men vänta till bim innan du testar nästa gång.

  • Anonym (Hej)

    Tyvärr syns som ovanstående säger inte bilder på FL längre

    Tumregeln för att testet ska räknas som ett plus är att du ska kunna i dagsljus på armlängs avstånd se två sträck. Kan du det?

  • Pimpinellan
    Loppan678 skrev 2020-03-30 15:20:01 följande:
    vet inte vad som hände.. men här är testerna tillsammans iaf

    phpvO6HJc50380.jpg
    Det går inte lägga in bilder här längre så ingen kan tolka testen åt dig. Ett synligt streck är dock ett streck och det går inte döma hur fostret mår utifrån svaga eller starka streck.
Svar på tråden Gravid??