• Mon 30 Mar 2020 20:40
    1090 visningar
    9 svar
    +1
    9
    1090

    Jag är din "fula" fru

    Läst en hel del trådar på sistone om partners som inte vill ha sin fru/make kroppar längre. Blir så less på det. Jag har inga barn med min man, det är 16 år mellan oss. Idag är jag 32 och min kropp har åldrats. Mina bröst hänger, min mage har valkar. Har säkert en hel del rynkor oxå. Han slår på p-filmer med flickor yngre än hans 18 åriga dotter. Vill aldrig ha sex.

    Jag dumpar skiten, går in på bodycontact och får sex när jag vill av män som får upp den och bokstavligen dyrkar min kurviga kropp. Med detta vill jag säga till er kvinnor och män. Lämna! Och ni äckliga män som vill sätta på tonåringar när ni har flickvän, släpp er partner fri. Du förtjänar hen inte! Och sök hjälp.

  • Svar på tråden Jag är din "fula" fru
  • Anonym (20)
    Mon 30 Mar 2020 20:45
    #1
    micana skrev 2020-03-30 20:40:43 följande:

    Läst en hel del trådar på sistone om partners som inte vill ha sin fru/make kroppar längre. Blir så less på det. Jag har inga barn med min man, det är 16 år mellan oss. Idag är jag 32 och min kropp har åldrats. Mina bröst hänger, min mage har valkar. Har säkert en hel del rynkor oxå. Han slår på p-filmer med flickor yngre än hans 18 åriga dotter. Vill aldrig ha sex.

    Jag dumpar skiten, går in på bodycontact och får sex när jag vill av män som får upp den och bokstavligen dyrkar min kurviga kropp. Med detta vill jag säga till er kvinnor och män. Lämna! Och ni äckliga män som vill sätta på tonåringar när ni har flickvän, släpp er partner fri. Du förtjänar hen inte! Och sök hjälp.


    Han låter inte som en trevlig typ. Har du redan lämnat honom eller önskar du bara att du vågade?
  • Mon 30 Mar 2020 20:46
    #2

    Lämnat

  • Anonym (20)
    Mon 30 Mar 2020 20:48
    #3
    +1
    micana skrev 2020-03-30 20:46:56 följande:

    Lämnat


    Skönt för dig! Hoppas du hittar en riktig hunk som uppskattar dig :)
  • Anonym (Hmm)
    Mon 30 Mar 2020 20:49
    #4

    "Idag är du 32" men din profil säger 50...

    Låter mest som ett kränkt inlägg.

  • Mon 30 Mar 2020 20:52
    #5

    Ändrat nu. Innan seperation ville jag inte avslöja mig då han inte hade uppskattat att jag var medlem.

  • Mon 30 Mar 2020 20:56
    #6
    Anonym (Hmm) skrev 2020-03-30 20:49:02 följande:

    "Idag är du 32" men din profil säger 50...

    Låter mest som ett kränkt inlägg.


    Vill inte vara den som är den. Känns som om du är en av alla dessa människor som vill ha underåriga. Vill du prata finns det hjälp.
  • Anonym (D)
    Mon 30 Mar 2020 21:01
    #7
    Anonym (Hmm) skrev 2020-03-30 20:49:02 följande:

    "Idag är du 32" men din profil säger 50...

    Låter mest som ett kränkt inlägg.


    Man står automatiskt som 50 år i profilen om man inte aktivt ändrar det/uppger sin ålder när man registrerar sig som medlem.
  • Mon 30 Mar 2020 21:15
    #8
    Anonym (D) skrev 2020-03-30 21:01:29 följande:

    Man står automatiskt som 50 år i profilen om man inte aktivt ändrar det/uppger sin ålder när man registrerar sig som medlem.


    Det är ändrat nu.

    Här vill jag lyfta människor, att olyckliga partners ska fundera en gång till, att en kropp är vacker oavsett form. Dela med mig av min erfarenhet och kamp. Hatade min kropp innan. Och du känner att du måste kommentera en sak som min påståda ålder på min användare? Du är medveten om att den presentationen kan ändras? Inställningar kan förändras. Jag dolde min exakta ålder (vilket jag även gör nu. Är född 1988 men inte första januari) för att mitt ex letade efter minsta lila anledning till att sätta mig på plats.
  • Anonym (20)
    Mon 30 Mar 2020 21:20
    #9
    micana skrev 2020-03-30 21:15:11 följande:

    Det är ändrat nu.

    Här vill jag lyfta människor, att olyckliga partners ska fundera en gång till, att en kropp är vacker oavsett form. Dela med mig av min erfarenhet och kamp. Hatade min kropp innan. Och du känner att du måste kommentera en sak som min påståda ålder på min användare? Du är medveten om att den presentationen kan ändras? Inställningar kan förändras. Jag dolde min exakta ålder (vilket jag även gör nu. Är född 1988 men inte första januari) för att mitt ex letade efter minsta lila anledning till att sätta mig på plats.


    Är du mer nöjd med din kropp nu då?

    Har du träffat någon som ger dig positiv bekräftelse?
Svar på tråden Jag är din "fula" fru