• Anonym (Kaffedraken)

    Vem av kvinnorna

    Vill du ligga med?
    Den unga med den tighta kroppen, men som är tråkig och osäker i sängen?
    Eller den äldre som har slappare kropp, men som är helt galet sexig, och njuter av sex?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av kvinnorna
  • Anonym (Kaffedraken)

    Själv skulle jag välja den äldre kvinnan. För jag vill ha bra sex.
    Den unga kvinnan kan ju återkomma om 10 år eller nåt.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag är kvinna och 42 och jag vet ju precis vad männen i mitt liv föredrar... Har lite skavanker men njuter skamlöst av sex och det är ju vad många män helst vill ha.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag är kvinna och 42 och jag vet ju precis vad männen i mitt liv föredrar... Har lite skavanker men njuter skamlöst av sex och det är ju vad många män helst vill ha.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Det ultimata vore ifall jag hade fått kombinera den unga tjejens perfekta kropp med den mogna kvinnans njutning, som tar för sig och får orgasm.

    Men nu fanns ju inte det alternativet, och måste jag då välja får det bli den mogna med "slappare kropp", med reservation för att är allt för hängigt, då kommer det inte funka oavsett hur galen i sex hon visar sig vara.

    DESSUTOM är det nog så att det är en myt att unga tjejer ofta är tråkiga, osäkra i sängen och inte får orgasm. Min erfarenhet är att yngre tjejer, säg 20 år gammal ofta tar för sig på samma vis och njuter lika mycket, och får orgasm precis lika mycket/ofta som nån random rugguggla på 55 år som får ha överskottahuden i skottkärra och binda upp brösten bakom nacken för att de inte ska släpa i golvet.

  • Anonym (Kaffedraken)

    Håller med dig!

    Ska alltid låta som att dom yngre tjejerna är osäkra och dåliga i sängen. Det måste vara något påhitt från gamla ruggugglor. Klart att det kan vara så men det har inte med åldern att göra enligt mina erfarenheter.


    Anonym (Erik) skrev 2020-03-31 08:07:50 följande:

    Det ultimata vore ifall jag hade fått kombinera den unga tjejens perfekta kropp med den mogna kvinnans njutning, som tar för sig och får orgasm.

    Men nu fanns ju inte det alternativet, och måste jag då välja får det bli den mogna med "slappare kropp", med reservation för att är allt för hängigt, då kommer det inte funka oavsett hur galen i sex hon visar sig vara.

    DESSUTOM är det nog så att det är en myt att unga tjejer ofta är tråkiga, osäkra i sängen och inte får orgasm. Min erfarenhet är att yngre tjejer, säg 20 år gammal ofta tar för sig på samma vis och njuter lika mycket, och får orgasm precis lika mycket/ofta som nån random rugguggla på 55 år som får ha överskottahuden i skottkärra och binda upp brösten bakom nacken för att de inte ska släpa i golvet.


  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Erik) skrev 2020-03-31 08:07:50 följande:

    DESSUTOM är det nog så att det är en myt att unga tjejer ofta är tråkiga, osäkra i sängen och inte får orgasm. Min erfarenhet är att yngre tjejer, säg 20 år gammal ofta tar för sig på samma vis och njuter lika mycket, och får orgasm precis lika mycket/ofta som nån random rugguggla på 55 år som får ha överskottahuden i skottkärra och binda upp brösten bakom nacken för att de inte ska släpa i golvet.


    Ja, eftersom din erfarenhet sträcker sig till diverse porrfilm, så förstår jag dina tankegångar.
    Och vem vill ha en 55-årig rugguggla, som drar runt på skottkärror?
    När det finns sexiga 55-åriga kvinnor med tunga bröst, som visserligen hänger, men god damn vad sexigt det är.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Bamm) skrev 2020-03-31 08:28:18 följande:

    Ja, eftersom din erfarenhet sträcker sig till diverse porrfilm, så förstår jag dina tankegångar.

    Och vem vill ha en 55-årig rugguggla, som drar runt på skottkärror?

    När det finns sexiga 55-åriga kvinnor med tunga bröst, som visserligen hänger, men god damn vad sexigt det är.


    Han har iallafall erfarenhet från diverse porr , medan din

    erfarenhet sträcker sig till tantporrfilm.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (K) skrev 2020-03-31 08:18:40 följande:

    Håller med dig!

    Ska alltid låta som att dom yngre tjejerna är osäkra och dåliga i sängen. Det måste vara något påhitt från gamla ruggugglor. Klart att det kan vara så men det har inte med åldern att göra enligt mina erfarenheter.


    Klart det kan vara så. För det ÄR så.
  • Anonym (Kaffedraken)

    En tjej på 20 tror att hon är sexig.
    Men det mesta är konstlat. När hon ligger med mannen så oroar hon sig för hur hennes bröst ser ut.

    En kvinna på 40 vet att hon är sexig.
    Hon har kommit över alla nojor, och hennes kåthet är äkta.
    När hon ligger med mannen så tänker hon inte på hur hennes bröst ser ut.
    Hon har roligare saker för sig just då.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (G) skrev 2020-03-31 08:32:17 följande:
    Han har iallafall erfarenhet från diverse porr , medan din

    erfarenhet sträcker sig till tantporrfilm.
    Fel.
Svar på tråden Vem av kvinnorna