• Anonym (Undrar)

    Någon som blivit gravid under tiden du använt lactal eller strax efter kuren?

    På förpackningen står det att man inte ska använda lactal när man försöker bli gravid pga att lactalens låga ph försämrar miljön för spermierna. Undrar om någon här blivit gravid ändå? Försämrar lactal chansen mycket att bli gravid?

  • Svar på tråden Någon som blivit gravid under tiden du använt lactal eller strax efter kuren?
  • Anonym (Nope)

    Nä. Dock ökar det chanserna för flicka. X-spermier tål nämligen surare miljö än Y-spermierna. Alltid använt lactacyd och har en dotter.

  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Nope) skrev 2020-04-16 10:35:34 följande:

    Nä. Dock ökar det chanserna för flicka. X-spermier tål nämligen surare miljö än Y-spermierna. Alltid använt lactacyd och har en dotter.


    Hur ofta använde du den?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym (Nope) skrev 2020-04-16 12:26:52 följande:

    Varje gång jag duschade


    Varje dag?
  • Anonym (k)
    Anonym (Nope) skrev 2020-04-16 10:35:34 följande:

    Nä. Dock ökar det chanserna för flicka. X-spermier tål nämligen surare miljö än Y-spermierna. Alltid använt lactacyd och har en dotter.


    Så du stoppade tvål i fittan?
  • Anonym (Nope)
    Anonym (k) skrev 2020-04-16 14:24:05 följande:

    Så du stoppade tvål i fittan?


    Eh antagligen??
  • Anonym (k)
    Anonym (Nope) skrev 2020-04-16 14:27:48 följande:
    Eh antagligen??
    varför?
  • Anonym (Nope)

    Lactacyd återställer pH-balansen i underlivet. Det är en intimtvätt. Mer än så behöver jag kanske inte säga. Googla lactacyd om du har fler frågor

  • Anonym (Nope)

    Lactacyd återställer pH-balansen i underlivet. Det är en intimtvätt. Mer än så behöver jag kanske inte säga. Googla lactacyd om du har fler frågor

  • Anonym (Nope)

    Lactacyd återställer pH-balansen i underlivet. Det är en intimtvätt. Mer än så behöver jag kanske inte säga. Googla lactacyd om du har fler frågor

  • Anonym (Nope)

    Lactacyd återställer pH-balansen i underlivet. Det är en intimtvätt. Mer än så behöver jag kanske inte säga. Googla lactacyd om du har fler frågor

  • Anonym (Nope)

    Lactacyd återställer pH-balansen i underlivet. Det är en intimtvätt. Mer än så behöver jag kanske inte säga. Googla lactacyd om du har fler frågor

  • Anonym (k)
    Anonym (Nope) skrev 2020-04-16 15:32:50 följande:

    Lactacyd återställer pH-balansen i underlivet. Det är en intimtvätt. Mer än så behöver jag kanske inte säga. Googla lactacyd om du har fler frågor


    Jag använde lactacyd under flera år. Den ska ändå inte in någonstans som lactal.
Svar på tråden Någon som blivit gravid under tiden du använt lactal eller strax efter kuren?