• Anonym (Sifo)

    Ni som praktiserar fisting, en fråga?

    Du som blir fistad ibland, känner du att du har svårt att njuta av en normaltjock kuk på samma vis som du kunde innan du upplevt fisting för första gången?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som praktiserar fisting, en fråga?
  • Nicke989

    Nu är jag man och därtill välutrustad, så det är ju egentligen inte mig du frågar, men jag kan ändå ge lite feedback, eftersom jag fistat mycket. 
    Om jag för in kuken direkt efter att ha fistat känns det rymligt, men annars ingen skillnad. De kvinnor jag fistat har fortsatt att uppskatta kuk.

  • Anonym

    Det saknas ett alternativ.

    * Efter fistingen tappade jag all sexlust och den har aldrig kommit tillbaka.

  • Anonym (LMB)
    Anonym (Sifo) skrev 2020-04-01 10:34:46 följande:

    Du som blir fistad ibland, känner du att du har svårt att njuta av en normaltjock kuk på samma vis som du kunde innan du upplevt fisting för första gången?


    Ingen skillnad, om något så tror jag iofs att jag har fått starkare muskler där nere så kan vara så att jag njuter mer nu. Min partner säger att jag klämmer åt handen rejält numera :)
  • Anonym (LMB)
    Anonym skrev 2020-04-01 12:04:56 följande:

    Det saknas ett alternativ.

    * Efter fistingen tappade jag all sexlust och den har aldrig kommit tillbaka.


    Varför skulle det bli så menar du? Det är extremt skönt och har ingen som helst koppling till smärta eller någon som helst våldsamhet om det är det du antyder. När man är extremt upphetsad så vidgar sig fifi mycket, FYI...
  • Anonym
    Anonym (LMB) skrev 2020-04-01 14:26:54 följande:

    Varför skulle det bli så menar du? Det är extremt skönt och har ingen som helst koppling till smärta eller någon som helst våldsamhet om det är det du antyder. När man är extremt upphetsad så vidgar sig fifi mycket, FYI...


    FYI så avskydde jag det till den gräns att all sexlust försvann.

    Att du tycker att det är "extremt skönt" betyder inte att alla andra tycker det. För mig var det vidrigt.

    Det du rapar ur dig att jag antyder är sanningen av min upplevelse.

    Tja, min "fifi" har pressat ut två barn så att det är tänjbart är ingen nyhet.

    Lär dig att du inte är ett facit för alla kvinnors upplevelser!
Svar på tråden Ni som praktiserar fisting, en fråga?