• Anonym (Norra)

Blockad av Ex nya partner

Kan erkänna att jag som många andra är inne och snokar lite ibland på mitt x nya partner hehe dock upptäckte jag härom veckan att jag blivit blockerad? Vad betyder detta? Jag har noll relation till den nya, tror knappt han vet vem jag är? Fattar nada

• Svar på tråden Blockad av Ex nya partner
  • Anonym (Maja)

Haha men då gjorde han ju ändå rätt som blockade dig eftersom du faktiskt försökte snoka runt.

• Anonym (??)

1. varför bryr du dig?
    2. varför snokar du? 

• Mandel

Vart och hur har du snokat?

Kan man ens blocka personer som man inte har lagt till som vän oavsett vilken sajt?

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Hold my beer)

Jag skulle också ha blockat dig om jag var han. Klart han inte vill att du ska snoka runt. Tydligen gjorde han rätt.

• Anonym (123)
    Mandel skrev 2020-04-02 08:23:11 följande:

Vart och hur har du snokat?

Kan man ens blocka personer som man inte har lagt till som vän oavsett vilken sajt?

Ja, det kan man iallafall på FB.
    Jag har fera personer blockade som jag aldrig varit vän med där.

Varför skulle man inte kunna det?
  • Mandel
    Anonym (123) skrev 2020-04-02 09:16:10 följande:
    Ja, det kan man iallafall på FB.
    Jag har fera personer blockade som jag aldrig varit vän med där.

Varför skulle man inte kunna det?
    Fast hur ser de att du varit inne och snokat på fb?
  • Anonym (Du)

Du råkade säkert gilla något eller dyl.

• Anonym (X)

Kan ju också vara så att han ville slippa se dig som vänförslag (jag fick själv upp min mans exfru som vänförslag).

Hade haft full förståelse för om hon blockade mig eftersom hon nog, typ, inte gillar mig eller kanske mår dåligt av att få upp kommentarer av mig i sitt flöde.

Du och sambons ex har säkert många gemensamma vänner på Fb och även om sambon och exet inte är vänner längre dyker du nog upp titt som tätt ändå.

• Anonym (123)
    Mandel skrev 2020-04-02 09:58:27 följande:
    Fast hur ser de att du varit inne och snokat på fb?
    Det ser de inte, jag har inte varit där heller. Har bara blockerat dem.
  • Mandel
    Anonym (123) skrev 2020-04-02 10:42:54 följande:
    Det ser de inte, jag har inte varit där heller. Har bara blockerat dem.
    Fast om man har en mer privat profil och bara vänner kan se inlägg och bilder så kan väl ändå inte okända eller vänners vänner osv se?
  • Anonym (123)
    Mandel skrev 2020-04-02 11:10:56 följande:
    Fast om man har en mer privat profil och bara vänner kan se inlägg och bilder så kan väl ändå inte okända eller vänners vänner osv se?
    Nej, det är sant.
    Men dessa människor vill jag inte ens ska se min presentationsbild. Jag vill inte ens att de ska kunna söka på mitt namn, därför heter jag inte mitt riktiga namn på fb. Tro mig, jag har skäl att göra så.

Min fb är bara tillgänglig för mina vänner. 
  • Anonym (Norra)

Vi har inga gemensamma vänner, är från olika städer och har absolut noll gemensamt. Jag har inte heller råkar gilla för där är inget att gilla, han har en väldigt stängd profil, men har kollat ibland bara för o se om han öppnat upp så man kan få snoka lite :) så tkr bara de e så random att jag blev blockad.

• Anonym (S)
    Anonym (Norra) skrev 2020-04-02 15:28:43 följande:

Vi har inga gemensamma vänner, är från olika städer och har absolut noll gemensamt. Jag har inte heller råkar gilla för där är inget att gilla, han har en väldigt stängd profil, men har kollat ibland bara för o se om han öppnat upp så man kan få snoka lite :) så tkr bara de e så random att jag blev blockad.

Random?

Han har blockat dig för att du snokar.
  • Anonym (G)
    Anonym (Norra) skrev 2020-04-02 15:28:43 följande:

Vet inte om det verkligen är så här men jag misstänker att om man går in och tittar på nån så kommer din profil att visas upp som vänförslag när du har kollat några gånger. Om du dök upp där så blockade han för att slippa se dig eller för att han fattat att du kollar.
  • Anonym (Norra)
    Anonym (G) skrev 2020-04-02 16:02:44 följande:

Vet inte om det verkligen är så här men jag misstänker att om man går in och tittar på nån så kommer din profil att visas upp som vänförslag när du har kollat några gånger. Om du dök upp där så blockade han för att slippa se dig eller för att han fattat att du kollar.

Ja så kan de ju va!
  • Anonym (hej)

Jag hade nog gissat att det är för att antingen så har hon märkt, eller så är hon själv svartsjuk

• Anonym (H)

Jag har själv blockat min partners ex då jag själv inte kunna hålla mig borta från att snoka på den personen. Kanske även han snokar på dig och nu är less på detta.

Svar på tråden Blockad av Ex nya partner