• Anonym (Nyfiken oskuld)

    Oskuld attraktivt?

    Har undrat och fantiserat lite smått om att vara med en annan kille för första gången, de tankarna dyker oftast upp vid onykterhet men de dyker endå upp.

    Har provat att titta på bi/gayporr och det är vil inte direkt nånting som gör mig stenhård men det är endå lite spännande.

    Vet iaf att jag vill och ska prova att få en avsugning och vara i en kille iaf 1 gång för att sluta undra, gillar jag det så ser jag inget problem och är det ingenting för mig så vet jag det iaf.

    Min fråga är om det är lika attraktivt för killar att ta en oskuld på en annan kille som det är för killar att ta den på en tjej?

    Skulle antingen vilja träffa en annan oskuld och prova lite tillsammans med lite onykterhet för mod och avslappning, eller med någon som varit med förr och som verkligen vet hur han ska få mig att komma och njuta.

    Tanken på att suga kuk eller ta en i handen känns långt borta, vill bli omhändertagen och få njuta.

    Vart ska jag hitta någon att få leva ut en fantasi med?

  • Svar på tråden Oskuld attraktivt?
  • Anonym (crawl)

    De jag träffade var via nätet, QX och Sylvester.
    Jag kollar nästan aldrig gayporr. Tänder mer på att se kvinnor suga kuk, bli påsatta. Fantiserar att det är jag som suger kuk, blir påsatt.
    Mig skulle det kvitta om mannen är oskuld eller inte. Kemin är viktigast och att det blir bra sex.

Svar på tråden Oskuld attraktivt?