• Anonym (Liv)

    Min nya kille partyknarkar!

    Min nya kille tar droger i festsammanhang. Han har berättat det själv och om jag inte hade vetat det hade jag aldrig gjort slut. Men jag har barn, kan man verkligen dra in sina barn i ett sånt förhållande med en kille som kanske kommer ha droger på sig osv? Eller förvara det i vårt gemensamma hem?

  • Svar på tråden Min nya kille partyknarkar!
  • Anonym (Em)

    Jag skulle aldrig vara tillsammans med en sådan person! Skulle definitivt göra slut.

  • Anonym (Liv)

    Hade aldrig märkt eller vetat det om han inte sagt något. Men nu vet jag ju... sjukt svårt

  • Anonym (w)

    Hur ofta festar han? Tänker han fortsätta med det om ni får barn?


    Men har du egna barn så skulle jag nog säga tack och hej...

  • Anonym (U6)

    Skulle inte vilja ha honom som pojkvän och ännu mindre runt mina barn.

  • Anonym (Juno)
    Anonym (Liv) skrev 2020-04-03 16:38:00 följande:

    Min nya kille tar droger i festsammanhang. Han har berättat det själv och om jag inte hade vetat det hade jag aldrig gjort slut. Men jag har barn, kan man verkligen dra in sina barn i ett sånt förhållande med en kille som kanske kommer ha droger på sig osv? Eller förvara det i vårt gemensamma hem?


    Självklart gör man slut. Skulle aldrig vilja vara med en kille som stödjer en sån industri.
  • Anonym (Annie)

    Det låter lite som att du är ledsen att du vet om detta, att du hellre velat vara ovetande så ni hade kunnat fortsätta att vara ihop?

    Det är ju bara att tacka honom för att han är ärlig och göra slut. Särskilt när man har barn.

    Han säger att det bara är på fester, bara si och så sällan. Men hur kan du veta det? Och hur länge kan han hålla detta innan han måste ha mer och mer?

    Han kommer naturligtvis säga att han har full kontroll, det säger de flesta som tar droger eller dricker för mycket, men verkligheten är oftast en annan.

  • Anonym (Liv)
    Anonym (Annie) skrev 2020-04-03 18:51:21 följande:

    Det låter lite som att du är ledsen att du vet om detta, att du hellre velat vara ovetande så ni hade kunnat fortsätta att vara ihop?

    Det är ju bara att tacka honom för att han är ärlig och göra slut. Särskilt när man har barn.

    Han säger att det bara är på fester, bara si och så sällan. Men hur kan du veta det? Och hur länge kan han hålla detta innan han måste ha mer och mer?

    Han kommer naturligtvis säga att han har full kontroll, det säger de flesta som tar droger eller dricker för mycket, men verkligheten är oftast en annan.


    Ja precis, han säger att han brukar och inte missbrukar..

    Hmm, är inte ledsen men han känns så ärlig och jag har svårt att släppa honom för den personen han är, men är kanske det rätta att göra :(
  • Anonym (Liv)
    Anonym (Annie) skrev 2020-04-03 18:51:21 följande:

    Det låter lite som att du är ledsen att du vet om detta, att du hellre velat vara ovetande så ni hade kunnat fortsätta att vara ihop?

    Det är ju bara att tacka honom för att han är ärlig och göra slut. Särskilt när man har barn.

    Han säger att det bara är på fester, bara si och så sällan. Men hur kan du veta det? Och hur länge kan han hålla detta innan han måste ha mer och mer?

    Han kommer naturligtvis säga att han har full kontroll, det säger de flesta som tar droger eller dricker för mycket, men verkligheten är oftast en annan.


    Ja känns som jag måste ha det svart på vitt att han inte har kontroll innan jag kan lämna ???? vill kunna lämna men det går inte.
Svar på tråden Min nya kille partyknarkar!