• Svar på tråden Corona Spa
  • riversnroads

    Min man jobbar på Selma spa som kock och jag är där cirka 6 av 7 dagar i veckan för träning och spa. Personalen har verkligen tryggat upp och tänkt igenom varje detalj för att förhindra spridning. Såklart kanske ingen är 100% säker men jag som är rädd och jättenoga (åker mellan hem, jobb och Selma) är imponerad av dem. Selma spa ligger ju dessutom avsides men i den vackraste kommunen av Värmland.

  • riversnroads

    Herregud, jag inse är vad himla dumt det var att skriva det där ovan. Det bästa man kan göra just nu är att isolera sig i möjligaste mån för att undvika smitta. Jag bor brevid spa och behöver inte resa för att ta mig dit. Gymet är oftast tomt och de gånger det varit fler än 5 så har jag åkt igen. Men när (om) detta är över, för vi ska ju tänka månader och inte veckor, så rekommenderar jag verkligen hotellet. Ber om ursäkt!

  • Anonym (Orolig)

    Dom andra tjejerna kommer åka. Det är Bara jag som är tveksam.

  • Anonym (Svar på tal)
    Sommar20192019 skrev 2020-04-04 17:22:02 följande:

    Dom andra tjejerna kommer åka. Det är Bara jag som är tveksam.


    Skönt att det iaf fanns EN som stannade upp och tänkte efter! Klart du ska vara hemma. På samma sätt som man ska undvika alla onödiga sociala kontakter så gäller även att man inte åker på spa just nu.
  • Aurora Borrealis

    Jag går på spa 3 gånger i veckan. Är i princip helt ensam där för alla andra är rädda och sitter friska i karantän hemma. Så jag har spat för mig själv Om du har minsta lilla förkylningssymtom - stanna hemma. Om du är i riskgrupp - stanna hemma. Om du är livrädd - stanna hemma. Gå inte ut på spa sjuk. Är du däremot kärnfrisk så lev som vanligt. Jag hade åkt om spat är nära där jag bor i Sverige men det är ju individuell bedömning.

  • Anonym ()
    Sommar20192019 skrev 2020-04-04 17:22:02 följande:
    Dom andra tjejerna kommer åka. Det är Bara jag som är tveksam.
    Hur långt behöver du åka? Hur många är ni?
Svar på tråden Corona Spa