• AimHigh

    Har jag vad som förväntas?

    Har nyligen träffat världens finaste tjej. Hon är och har allt jag nånsin kunnat önska mig.

    Saken är att jag har så fruktansvärt dåligt självförtroende över min kropp.

    Än så länge har jag lyckats med bedriften att inte behöva ta av mig på överkroppen, men det kommer ju inte ta lång tid nu innan hon börjar undra varför jag alltid har något på mig upptill, till och med när vi har sex.

    Jag är LIVRÄDD att den dagen hon kommer behöva se min överkropp, att förhållandet tar en helt ny riktning, och att hon inte längre kommer vilja ha sex, och än värre, att hon inte kommer vilja fortsätta stanna kvar i förhållandet.

    Hur skulle du reagera ifall bilden nedan, att det var den kropp ni möttes av hos någon du hade förälskat dig i?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har jag vad som förväntas?
  • Vargaflickan

    Jag tror hon redan är ganska medveten om hur du ser ut på kroppen, eller klär du dig alltid i typ extremt stora hoodies eller något ? För har hon inte lämnat än på grund av det så lär hon inte göra det heller.

  • Anonym (Ladybug)

    Håller med. Har hon sett dig med tröja vet hon att du har mage, och det finns inget utan tröja som är värre än väntat.

  • Anonym (Jag)

    Jag tror nog att det "syns" genom en t-skjorta! Även om du försöker dölja det så anar hon formen som finns undertill.

    Jag skulle få mer "avsmak" för någon som inte ville vara helt naken med mig, då skulle det fattas intimitet... Något som jag tror även andra tjejer behöver i förhållandet.

    Du ser ju förhållandevis ung ut? Har du försökt göra något åt din "överkropp"? Har märkt att äldre män med stor mage oftast haft problem med potensen, enligt min erfarenhet. DET kan bli mer problematiskt än en stor mage... Tänker att du nog vill undvika ett sådant öde? :)

    Lycka till! Våga o vinn...

  • Anonym (Håller med)

    Håller med övriga. Magen måste hon redan känna till och ser uppenbarligen inte som något negativt. I övrigt ser din hud fin ut så kan inte se att hon skulle bli negativt överraskad av något som syns på bilden.

Svar på tråden Har jag vad som förväntas?