• Anonym (Skamsen faster)

    Misslyckad orgy

    Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här, jag skäms så jävla mycket. Jag och min man har länge pratat om att involvera andra i vårt sexliv för att ?spica upp? det. Vi bestämde oss för att göra det genom att börja chatta med andra par på ett chattforum. I det här forumet fick vi då kontakt med ett yngre par i 20-års åldern och vi började skriva lite flörtigt och inbjudande. De började med att skicka nakenbilder på varandra till oss... och det slutade med att jag och min man gick så långt att vi skickade en video där han penetrerade mig. Vi bestämde oss för att träffas, men eftersom vi har tre tonårsbarn så kändes det lämpligast att åka ut till vår nyköpta stuga i skärgården istället, så vi bjöd in paret dit en helg. Jag och min man var där lite tidigare på lördagen och det här paret skulle dyka upp efter middagen för att dricka vin och ha lite roligt i sänghalmen med oss. När paret ringde på dörren o min man öppnade var det min brorsdotter och hennes pojkvän som stod utanför. Först blev jag förvånad och undrade vad DOM gjorde där, men insåg sen att det ju var det var paret vi hade chattat med... Min brorsdotter stod bara o stirrade på mig och sedan drog hon tag i sin kille och gick iväg. Nu har det gått 2 dagar och jag har enorm ångest och ingen aning om hur jag ska gå vidare?? Bör jag berätta för min brorsa? Är också väldigt rädd att min brorsdotter ska säga något till mina barn eftersom de står varandra väldigt nära. Om barnen ska få reda på det vill jag gärna att det ska komma från min eller min man direkt, men samtidigt skulle jag önska att allt bara kunde glömmas.

  • Svar på tråden Misslyckad orgy
  • Anonym (.)

    Låter ju fruktansvärt osannolikt att ni skulle träffa ett annat par för sex utan att ens byta ansiktsbilder, eller chatta med webcam först?

  • Anonym (Vaaa!!)
    Anonym (.) skrev 2020-04-06 22:01:17 följande:

    Låter ju fruktansvärt osannolikt att ni skulle träffa ett annat par för sex utan att ens byta ansiktsbilder, eller chatta med webcam först?


    Vad menar du? Jag har föera gånger haft sex med männiakor utan att sett deras ansikten och endast skickat nakenbilder, och har även kompisar som gör detsamma. Har du levt under en sten eller? Det här är ju förfan hur sexet ser ut nu för tiden!
  • Anonym (Vaaa!!)
    Anonym (.) skrev 2020-04-06 22:01:17 följande:

    Låter ju fruktansvärt osannolikt att ni skulle träffa ett annat par för sex utan att ens byta ansiktsbilder, eller chatta med webcam först?


    Vad menar du? Jag har föera gånger haft sex med männiakor utan att sett deras ansikten och endast skickat nakenbilder, och har även kompisar som gör detsamma. Har du levt under en sten eller? Det här är ju förfan hur sexet ser ut nu för tiden!
  • Anonym (Vaaa!!)
    Anonym (.) skrev 2020-04-06 22:01:17 följande:

    Låter ju fruktansvärt osannolikt att ni skulle träffa ett annat par för sex utan att ens byta ansiktsbilder, eller chatta med webcam först?


    Vad menar du? Jag har föera gånger haft sex med männiakor utan att sett deras ansikten och endast skickat nakenbilder, och har även kompisar som gör detsamma. Har du levt under en sten eller? Det här är ju förfan hur sexet ser ut nu för tiden!
  • Anonym (Vaaa!!)

    Ber om ursäkt att mitt svar råkade skickad flera gånger. Var ej min mening.

  • Anonym (Skamsen faster)
    Anonym (.) skrev 2020-04-06 22:01:17 följande:

    Låter ju fruktansvärt osannolikt att ni skulle träffa ett annat par för sex utan att ens byta ansiktsbilder, eller chatta med webcam först?


    Jag förstår att det kanske verkar konstigt, men i stundens hetta kändes det inte alls fel. Vi hade ju sett deras kroppar och ansiktet hade ingen större betydelse, det var snarare mer spännande och sexuellt att endast skicka nakenbilder och meddelanden till varandra. Men självklart är det något jag nu ångrar i efterhand...
  • Anonym (Happy)

    Ok, visst att stugan var nyköpt. Men hur kunde de inte veta att den tillhörde er när de åkte dit? Du säger ju att dina barn står din brorsdotter nära så det låter ju märkligt att de inte visste.
    Och inte bytt några verifierbara kontaktuppgifter?

    Historien låter ju onekligen rätt osannolik...

  • Anonym (.)
    Anonym (Vaaa!!) skrev 2020-04-06 22:15:52 följande:

    Vad menar du? Jag har föera gånger haft sex med männiakor utan att sett deras ansikten och endast skickat nakenbilder, och har även kompisar som gör detsamma. Har du levt under en sten eller? Det här är ju förfan hur sexet ser ut nu för tiden!


    Du kanske har haft det, men 2020 finns kameror överallt mobiltelefon dator osv. Jag har sett folk som har snygga kroppar men ser ut som troll i ansiktet, och det är inget jag tänder på, det går bort för min del. Jag är inte desperat, jag måste tända på personen för att ha sex.

    Dessutom är det ett mått på hur seriös man är. Finns så mycket folk som är oseriösa på nätet. De som är seriösa kan ordna en ansiktsbild, eller vinka lite framför en webcam för att verifiera att man är ett riktigt par och inte bara en fejkande kille bakom tangentbordet.
  • Mandel

    Nu är jag mest än så länge i vanliga dejtingsvängen, men jag kräver alltid ett mobilnummer till den jag ska träffa och är det ett oregistrerat nummer så kräver jag en förklaring och namn och bostadsadress istället för att kolla upp personen någorlunda i alla fall.
    Första gången man ses oavsett vem och hur många så på en offentlig plats på något vis. Lite för att ha koll!

    I detta fall så verkar det konstigt om brorsdottern skulle skvallra om sina sexfantasier för er dotter och även om hon gör det så är det i mina ögon inte normalt att då säga att ett par de skulle träffa var ni.
    Skulle jag aldrig avslöja!


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Skamsen faster)
    Anonym (Happy) skrev 2020-04-07 08:49:56 följande:

    Ok, visst att stugan var nyköpt. Men hur kunde de inte veta att den tillhörde er när de åkte dit? Du säger ju att dina barn står din brorsdotter nära så det låter ju märkligt att de inte visste.

    Och inte bytt några verifierbara kontaktuppgifter?

    Historien låter ju onekligen rätt osannolik...


    Jo vi fick telefonnumret till min brorsdotters kille, men eftersom jag aldrig träffat honom och bara vet hans förnamn så var det inget jag la märke till. Jag har ju berättar för min bror att vi köpt en ny sommarstuga, men de har aldrig varit här och jag vet inte ens om han har berättat det för sina barn. Troligtvis inte va?
  • Anonym (Y)

    Jag måste bara fråga för detta va det första jag tänkte på, varför valde ni ett par i 20 års åldern och inte i er egen ålder?

    Men i övrigt tycker jag att du ska ringa din brorsdotter, säga att detta var ju extremt pinsamt för oss alla jag hoppas vi kan behålla oss för oss själva och försöka stryka ett streck över det.

    Jag tror hon skulle tycka det var skönt också.

  • Dr Nail

    Vänta....det var kul i början men sen fastnade skrattet i halsen när jag insåg vad ni håller på med. Ursäkta mig, men är ni galna?

  • Wench85
    Anonym (Skamsen faster) skrev 2020-04-06 21:50:17 följande:

    Jag vet inte riktigt hur jag ska börja det här, jag skäms så jävla mycket. Jag och min man har länge pratat om att involvera andra i vårt sexliv för att ?spica upp? det. Vi bestämde oss för att göra det genom att börja chatta med andra par på ett chattforum. I det här forumet fick vi då kontakt med ett yngre par i 20-års åldern och vi började skriva lite flörtigt och inbjudande. De började med att skicka nakenbilder på varandra till oss... och det slutade med att jag och min man gick så långt att vi skickade en video där han penetrerade mig. Vi bestämde oss för att träffas, men eftersom vi har tre tonårsbarn så kändes det lämpligast att åka ut till vår nyköpta stuga i skärgården istället, så vi bjöd in paret dit en helg. Jag och min man var där lite tidigare på lördagen och det här paret skulle dyka upp efter middagen för att dricka vin och ha lite roligt i sänghalmen med oss. När paret ringde på dörren o min man öppnade var det min brorsdotter och hennes pojkvän som stod utanför. Först blev jag förvånad och undrade vad DOM gjorde där, men insåg sen att det ju var det var paret vi hade chattat med... Min brorsdotter stod bara o stirrade på mig och sedan drog hon tag i sin kille och gick iväg. Nu har det gått 2 dagar och jag har enorm ångest och ingen aning om hur jag ska gå vidare?? Bör jag berätta för min brorsa? Är också väldigt rädd att min brorsdotter ska säga något till mina barn eftersom de står varandra väldigt nära. Om barnen ska få reda på det vill jag gärna att det ska komma från min eller min man direkt, men samtidigt skulle jag önska att allt bara kunde glömmas.


    Till att börja med vill jag varmt rekommendera att i framtiden utbyta några verifierbara uppgifter och börja med att träffas på offentlig plats eller klubb särskilt inriktad på denna typ av träffar. Det finns många galningar där ute. 

    Nästa tips är att skjuta upp detta till efter Corona-tider. Även denna typ av icke nödvändiga möten, inte minst där det är ganska stor risk att droppsmitta från mun kan spridas, ska undvikas.

    Men om det här nu är sant så.... din brorsdotter stirrade och gick sen. Ni har inte haft någon kontakt alls sen dess?
    Jag skulle rekommendera dig att vara "den vuxna" och att ta lite ansvar. Be om en fika med brorsdottern och säg tydligt att detta säkert blev lika jobbigt för dem som för er. "Jag kommer natrulgitvis inte säga något till min bror eller mina barn och jag förutsätter att ni inte heller gör det. Kan vi försöka bara glömma det och vara som vanligt när vi ses nästa släktkalas?"
  • ManiLund
    Wench85 skrev 2020-04-08 11:42:04 följande:
    Men om det här nu är sant så.... din brorsdotter stirrade och gick sen. Ni har inte haft någon kontakt alls sen dess?
    Jag skulle rekommendera dig att vara "den vuxna" och att ta lite ansvar. Be om en fika med brorsdottern och säg tydligt att detta säkert blev lika jobbigt för dem som för er. "Jag kommer natrulgitvis inte säga något till min bror eller mina barn och jag förutsätter att ni inte heller gör det. Kan vi försöka bara glömma det och vara som vanligt när vi ses nästa släktkalas?"
    Med detta välformulerade inlägg kan väl tråden med fördel låsas.
Svar på tråden Misslyckad orgy