• Tue 7 Apr 2020 10:07
    294 visningar
    7 svar
    7
    294

    Bim idag

    Hej har bim idag men ingen mens och inget pluss än! Någon mer som vill följas åt! Vad har ni för symtom m.m? ????

  • Svar på tråden Bim idag
  • Tue 7 Apr 2020 15:28
    #1
    Crissy skrev 2020-04-07 10:07:58 följande:

    Hej har bim idag men ingen mens och inget pluss än! Någon mer som vill följas åt! Vad har ni för symtom m.m? ????


    Hej! Har BIM nångång mellan 10/4 till 14/4, lite oklart. NC säger ÄL den 27/3 och FF säger ÄL den 30/3 så därav biffen på BIM. Har haft endel molvärk och min mage har kallat ur helt, pruttat väldigt mycket (gör aldrig det annars haha). Men idag har jag inte känt nånting så väntar på mensen nu. Tror absolut inte det kommer ta sig denna månaden. 
  • Tue 7 Apr 2020 15:30
    #2

    oj såg att min stavning var fruktansvärd... Ska såklart vara diffen och inte biffen. samt ballat ur och inte kallat ur.. Haha förlåt

  • Tue 7 Apr 2020 19:53
    #3

    Har också varit fisig???? varför tror du inte det kommer ta sig? Hatar denna väntan vill bara veta!

  • Tue 7 Apr 2020 21:03
    #4
    Crissy skrev 2020-04-07 19:53:00 följande:

    Har också varit fisig???? varför tror du inte det kommer ta sig? Hatar denna väntan vill bara veta!


    Vet inte egentligen. Men känns bara inte så. Har ju försökt i fem månader , vilket inte är så länge när man hör andra som har försökt i år liksom. Men har inte blivit gravid innan så känner typ att varför skulle jag bli de nu? Känner ändå inget konstigt i kroppen, förutom magen då men de kanske bara beror på att jag har pms eller nåt? Kanske har ätit på annorlunda sett de senaste eller nåt..

    Hur länge har ni försökt? <3
  • Tue 7 Apr 2020 21:28
    #5

    Man vet aldrig kan vara den månaden som man inte känner något som det faktiskt tagit sig! Har en dotter som är 8 år haft oskyddat sex sen dess! Så ganska låååång tid!???? med henne fick jag plus på bim-2 men tog dock ett år att få ett plus. Denna månaden har vi verkligen försökt! Vill verkligen ha ett barn till!????har du testat än?

  • Tue 7 Apr 2020 21:29
    #6

    Mina smileys bör frågetecken haha!

  • Tue 7 Apr 2020 21:33
    #7
    Crissy skrev 2020-04-07 21:28:32 följande:

    Man vet aldrig kan vara den månaden som man inte känner något som det faktiskt tagit sig! Har en dotter som är 8 år haft oskyddat sex sen dess! Så ganska låååång tid!???? med henne fick jag plus på bim-2 men tog dock ett år att få ett plus. Denna månaden har vi verkligen försökt! Vill verkligen ha ett barn till!????har du testat än?


    Ja de är sant men jag tror verkligen inte det. Inte denna månaden! Aha okej, jaa de är ju ett bra tag! Hoppas det tar sig snart för oss båda <3 hur gamla är ni?

    Jaa smajlisarna blir typ alltid tre frågetecken..
Svar på tråden Bim idag