• Anonym (Otrogen)

    Har du varit otrogen?

    Jag är 27 år och har precis blivit dumpad av min sambo för att han kom på mig med att vara med någon annan. Jag undrar om det är fler av er som har varit otrogna? Varför har ni i så fall varit det? Har ni erkänt? Känner mig som en dålig människa och skulle vilja höra om det är fler som har gjort samma misstag.

  • Svar på tråden Har du varit otrogen?
  • Anonym (Jag)

    Jag har länge tyckt att det vore spännande att ha en tjej som gillar att ligga med andra män. Jag skulle vilja ha en otrogen tjej.

  • Anonym (Ka)
    Anonym (Otrogen) skrev 2020-04-07 13:36:53 följande:

    Jag är 27 år och har precis blivit dumpad av min sambo för att han kom på mig med att vara med någon annan. Jag undrar om det är fler av er som har varit otrogna? Varför har ni i så fall varit det? Har ni erkänt? Känner mig som en dålig människa och skulle vilja höra om det är fler som har gjort samma misstag.


    Man mår som man förtjänar.!
  • Anonym (Ka)
    Anonym (Otrogen) skrev 2020-04-07 13:36:53 följande:

    Jag är 27 år och har precis blivit dumpad av min sambo för att han kom på mig med att vara med någon annan. Jag undrar om det är fler av er som har varit otrogna? Varför har ni i så fall varit det? Har ni erkänt? Känner mig som en dålig människa och skulle vilja höra om det är fler som har gjort samma misstag.


    Men eftersom du är nyfiken varför andra, så varför var du otrogen själv. Men naturligtvis levde du i ett destruktivt förhållande med inget sex....Eller?
  • Anonym (Liv)

    Jag har varit otrogen.

    Med första pojkvännen erkände jag det själv. Han förlät mig.

    Andra gången det hände kom det fram ryktesvägen, den pojkvännen gjorde slut.

    Tredje gången blev jag ertappad av min man, han förlät mig.

    Vet inte om det är misstag direkt, jag har gjort det under perioder då jag mått väldigt dåligt och varit på väg att lämna. Jag har utseendet med mig och blir utsatt för väldigt många frestelser. Snygga killar som förför mig och jag har lyckats stå emot de flesta gånger. Men så kommer det där tillfället, när man kanske precis bråkat, man kanske är lite för full, killen som förför en är lite för sexig och tillfället är lite för bra

    Jag har haft ett väldigt långt förhållande där jag aldrig var otrogen, så det är inget jag alltid gör. Men jag är lite svag för vissa frestelser...

  • Anonym (Ka)
    Anonym (Liv) skrev 2020-04-07 15:38:23 följande:

    Jag har varit otrogen.

    Med första pojkvännen erkände jag det själv. Han förlät mig.

    Andra gången det hände kom det fram ryktesvägen, den pojkvännen gjorde slut.

    Tredje gången blev jag ertappad av min man, han förlät mig.

    Vet inte om det är misstag direkt, jag har gjort det under perioder då jag mått väldigt dåligt och varit på väg att lämna. Jag har utseendet med mig och blir utsatt för väldigt många frestelser. Snygga killar som förför mig och jag har lyckats stå emot de flesta gånger. Men så kommer det där tillfället, när man kanske precis bråkat, man kanske är lite för full, killen som förför en är lite för sexig och tillfället är lite för bra

    Jag har haft ett väldigt långt förhållande där jag aldrig var otrogen, så det är inget jag alltid gör. Men jag är lite svag för vissa frestelser...


    Du har inte tänkt på att söka för det??
  • Lione81
    Anonym (Liv) skrev 2020-04-07 15:38:23 följande:

    Jag har varit otrogen.

    Med första pojkvännen erkände jag det själv. Han förlät mig.

    Andra gången det hände kom det fram ryktesvägen, den pojkvännen gjorde slut.

    Tredje gången blev jag ertappad av min man, han förlät mig.

    Vet inte om det är misstag direkt, jag har gjort det under perioder då jag mått väldigt dåligt och varit på väg att lämna. Jag har utseendet med mig och blir utsatt för väldigt många frestelser. Snygga killar som förför mig och jag har lyckats stå emot de flesta gånger. Men så kommer det där tillfället, när man kanske precis bråkat, man kanske är lite för full, killen som förför en är lite för sexig och tillfället är lite för bra

    Jag har haft ett väldigt långt förhållande där jag aldrig var otrogen, så det är inget jag alltid gör. Men jag är lite svag för vissa frestelser...


    Du kommer aldrig kunna ha ett riktigt förhållande där man uppskattar varandra och njuter av ett fint och kärleksfullt förhållande. Du kommer alltid leta efter utmaningar där du kan vara otrogen.

    Du behöver inte skylla på att du var lite för full. Du ville vara otrogen och sära på bena. Du kan aldrig slitas ifrån att ha fler killar medans du är i ett halvdant förhållande.

    Lider bara med de män som blir utsatt för ditt dubbla falsk spel.

    Samtidigt bestämmer man själv hur man vill leva och leka runt. Så länge varje individ mår bra av det hen gör så ska man följa sina vägar : )
  • QueenInTheDark

    Nej.

    Jag är sån som avslutar. Spelar ingen roll vad de gäller.

    Tror att man har lättare för att vara otrogen om man inte avslutar, inte ens i vardagliga livet.

    Tex intressen, kursen på buggen, högen papper på jobbets skrivbord osv osv

    En tanke


    Alltid pratglad. Svarar på allt i inkorgen!
  • Shameless
    Anonym (Otrogen) skrev 2020-04-07 13:36:53 följande:

    Jag är 27 år och har precis blivit dumpad av min sambo för att han kom på mig med att vara med någon annan. Jag undrar om det är fler av er som har varit otrogna? Varför har ni i så fall varit det? Har ni erkänt? Känner mig som en dålig människa och skulle vilja höra om det är fler som har gjort samma misstag.


    Jag var otrogen mot mitt ex flertalet gånger. Grunden var väl att jag var svag och för feg för att göra slut. Otroheten var ett sätt för mig att kunna fungera i förhållandet. Det enda som inte fungerade i mitt förhållande var just sexbiten och jag hade förlorat mycket av min attraktion till mitt ex. Jag berättade för mitt ex om två av otroheterna medans vi var tillsammans, resten efter att det tog slut (jag och exet är goda vänner i dagsläget). Med facit i hand så skulle jag ha gjort slut men man lär sig så länge man lever.
  • Anonym (Liv)
    Lione81 skrev 2020-04-07 16:43:45 följande:

    Du kommer aldrig kunna ha ett riktigt förhållande där man uppskattar varandra och njuter av ett fint och kärleksfullt förhållande. Du kommer alltid leta efter utmaningar där du kan vara otrogen.

    Du behöver inte skylla på att du var lite för full. Du ville vara otrogen och sära på bena. Du kan aldrig slitas ifrån att ha fler killar medans du är i ett halvdant förhållande.

    Lider bara med de män som blir utsatt för ditt dubbla falsk spel.

    Samtidigt bestämmer man själv hur man vill leva och leka runt. Så länge varje individ mår bra av det hen gör så ska man följa sina vägar : )


    Jag har ett fint kärleksfullt förhållande nu. Det är öppet och det fungerar väldigt bra för mig. Jag har alltid genom alla mina förhållanden haft intentionen att vara monogam, jag har inte spelat något spel, men har inte alltid lyckats med monogamin. Det handlar om att vara ärlig mot sig själv och sin partner.
  • Anonym (Liv)
    Anonym (Ka) skrev 2020-04-07 16:40:46 följande:

    Du har inte tänkt på att söka för det??


    Jodå, det har jag gjort!
Svar på tråden Har du varit otrogen?