• 2014 baby

    bli gravid i januari/februari 2021

    jag och min pojkvän ska nästa ägglossning börja skaffa barn! några fler som ska börja skaffa barn snart?? här kan vi följas åt

  • Svar på tråden bli gravid i januari/februari 2021
  • vadgörman

    Jag och min sambo planerar att bli gravida nu nästa ägglossning! Dock börjar jag oroa mig för Corona viruset då jag hört sjukvårdspersonal som avråder en från att skaffa barn nu ???????? hur tänker ni kring de?

  • Lucia N

    Du menar att man planerar att barnet ska komma i januari/februari?

    Jag hoppas på ett barn i början av januari!

    Egentligen vore det kanske bäst att vänta några månader, men vi har redan dragit igång försöken så vill inte avbryta och vänta när vi äntligen bestämt oss.

  • 2014 baby

    ja jag menar att barnet ska komma i januari eller februari så vi ska också börja försöka när jag har ägglossning nästa gång nu i april

  • Sesse

    Hej! Jag och min man planerar också att försöka oss på en tvåa vid nästa ägglossning som borde ske i början på nästa vecka, håll tummarna! Är också lite orolig för Corona men det har tagit oss sååå lång tid för oss att komma hit (dottern är fem år) pga att min man lever med smärtor och ångest så vill inte vänta ännu längre nu... så svårt detta men hoppas att det ska gå bra ??

  • EMKR

    Hej på er! Kul det ska bli att följa er ????. Jag och min sambo har precis satt igång att skaffa vårat gemensamma barn. Har precis haft ÄL och det kommer vara så spännande nu fram till man förhoppningvis plussar.

Svar på tråden bli gravid i januari/februari 2021