• Anonym (Rollbytes mannen)

Kvinnors åsikt om rollbyte/pegging/experimenterande

Hur ställer ni er till att att dominera mannen och då tänkte jag byta plats/roll helt genom att du förför/styr/tar intiativ och med dildo/strapon sätter på han analt?

Kanske även gå ännu längre och han intar den feminina rollen och klär sig sexigt feminint i nylon/underkläder/klänning? Blir bunden? Ögonbindel? Smisk?

Eller har ni andra förslag på vad rollbyte ska innehålla?

• Svar på tråden Kvinnors åsikt om rollbyte/pegging/experimenterande
  • Anonym (Kvinna 40)

Låter hett.

Anonym (Kvinna 40) skrev 2020-04-10 01:47:16 följande:

Låter hett.

Kul att du finns.

Men inga fler svarade.
  • Anonym (Swing for fun)

Blir uppriktigt sagt rejält trött på folk som tar det för givet att det är män som styr och kvinnor som följer. Vi har en väldigt jämlik relation men vi switchar i våra lekar och jag tar gärna en toproll mot andra kvinnor och män i lek och i sessioner. 24/7 och TPE relationer har jag lagt ner då det tar för mycket energi och är inget som varken gubben eller jag är intresserade av längre.

Har testat att ha rollen som undergiven i 24/7 relationer och det slutade med att jag insåg att jag är världssämst på att vara undergiven men en jävel på att toppa från botten. Fick rådet av min dåvarande master att börja dominera och hittade då min inre Kali och en rejält sadistisk sida så nog har jag lekt med strap men gör det inte så ofta längre men män i kvinnokläder är absolut inte min grej. Skall jag dominera en man så skall det vara en riktig man och ingen fjolla i kvinnokläder för kvinnokläder gör sig klart bäst på kvinnor.

• Anonym (QT89)

Inga dom/pass grejer här. Jag är mest dominant men gillar anal stimulering så gillar ställa mig på alla 4 o låta sambon knulla mig med en strapon. Men inte ofta vi får till det längre med en 9mån bebis. Men ibland så

Anonym (Swing for fun) skrev 2020-04-20 14:03:00 följande:

Blir uppriktigt sagt rejält trött på folk som tar det för givet att det är män som styr och kvinnor som följer. Vi har en väldigt jämlik relation men vi switchar i våra lekar och jag tar gärna en toproll mot andra kvinnor och män i lek och i sessioner. 24/7 och TPE relationer har jag lagt ner då det tar för mycket energi och är inget som varken gubben eller jag är intresserade av längre.

Har testat att ha rollen som undergiven i 24/7 relationer och det slutade med att jag insåg att jag är världssämst på att vara undergiven men en jävel på att toppa från botten. Fick rådet av min dåvarande master att börja dominera och hittade då min inre Kali och en rejält sadistisk sida så nog har jag lekt med strap men gör det inte så ofta längre men män i kvinnokläder är absolut inte min grej. Skall jag dominera en man så skall det vara en riktig man och ingen fjolla i kvinnokläder för kvinnokläder gör sig klart bäst på kvinnor.

Värst vad du verkar bitter o fördommsfull.

Bra att du hör till de få kvinnorna som utforskat sin dominanta sida men du är väldigt sällsynt tyvärr.

Bara för att kvinnokläder på man inte hör till ditt kink så behöver du inte svinga dej med förnedringar använda fjolla.

Vi alla gillar olika! Inse det.
  • Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Rollbytes mannen) skrev 2020-04-21 02:15:41 följande:

Värst vad du verkar bitter o fördommsfull.

Bra att du hör till de få kvinnorna som utforskat sin dominanta sida men du är väldigt sällsynt tyvärr.

Bara för att kvinnokläder på man inte hör till ditt kink så behöver du inte svinga dej med förnedringar använda fjolla.

Vi alla gillar olika! Inse det.

Tycker du om att klä dig i kvinnokläder så får du gärna göra det för mig men få får du också acceptera att jag tycker att det är extremt omanligt och fjolligt och inget som jag under några omständigheter tänker ha med i min utlevnad och mina lekar. Experimenterade lite med förnedringslekar för kanske 15 år sedan och då tvingade jag vissa män att bära kvinnokläder. Blev minst sagt väldigt fel och inget jag har det minsta intresse av att göra igen.
    Anonym (Swing for fun) skrev 2020-04-21 05:49:37 följande:

Tycker du om att klä dig i kvinnokläder så får du gärna göra det för mig men få får du också acceptera att jag tycker att det är extremt omanligt och fjolligt och inget som jag under några omständigheter tänker ha med i min utlevnad och mina lekar. Experimenterade lite med förnedringslekar för kanske 15 år sedan och då tvingade jag vissa män att bära kvinnokläder. Blev minst sagt väldigt fel och inget jag har det minsta intresse av att göra igen.

Fjolligt och omanligt

Men då är ju målet uppfyllt då det faktiskt handlar om att rollbyta och kliva in i en helt ny situation och bjuda på sig själv.
  • Anonym (Stina)
    Anonym (Rollbytes mannen) skrev 2020-04-23 03:46:40 följande:

Fjolligt och omanligt

Men då är ju målet uppfyllt då det faktiskt handlar om att rollbyta och kliva in i en helt ny situation och bjuda på sig själv.

Förstår inte riktigt hur du tänker här. Är kvinnor på något sätt underlägsna män. Att du har en fetish för kvinnokläder är helt ok men att det blir någon maktförskjutning köper jag inte för fem öre. Personligen tycker jag att det är oerhört mycket roligare att att ha 95 kilo manlig man i polisuniform som kryper framför mina fötter och följer minsta vink än att ha en späd kille i tjejkläder som gör det. Leker gärna med väldigt feminina tjejer men då blir det det jag brukar kalla sensuell dominans. För mig är dominanslekar inte att bjuda på sig själv som på någon maskerad. Använder i princip bara attribut på klubbar och liknande i övrigt så är jag lika dominant i morgonrock som i klubbkläder.
  • VillaVillerkulla

Sedan skulle jag bli avtänd, både i situationen och relationen, om min man såg det som förnedrande att ha kvinnokläder. Anser man att det är förnedrande att vara ?kvinnlig? har man en äcklig kvinnosyn och förtjänar inte en relation med mig. Jag ska ha en jämställd relation.

• Anonym (Wtf)

FRUKTANSVÄRT avtändande!!

Kan inte tänka mig något mer avtändande.

• Anonym (Swing for fun)
    Anonym (Rollbytes mannen) skrev 2020-04-23 03:46:40 följande:

Fjolligt och omanligt

Får det inte som ett rollbyte om du inte har helt sjuka föreställningar om att en man står över en kvinna. Får inte till dina tankar runt detta annat än som en fetish.
    Anonym (Stina) skrev 2020-04-23 06:32:35 följande:

Förstår inte riktigt hur du tänker här. Är kvinnor på något sätt underlägsna män. Att du har en fetish för kvinnokläder är helt ok men att det blir någon maktförskjutning köper jag inte för fem öre. Personligen tycker jag att det är oerhört mycket roligare att att ha 95 kilo manlig man i polisuniform som kryper framför mina fötter och följer minsta vink än att ha en späd kille i tjejkläder som gör det. Leker gärna med väldigt feminina tjejer men då blir det det jag brukar kalla sensuell dominans. För mig är dominanslekar inte att bjuda på sig själv som på någon maskerad. Använder i princip bara attribut på klubbar och liknande i övrigt så är jag lika dominant i morgonrock som i klubbkläder.

Nä nu förstår jag inte hur du kan göra sådan tolkning att kvinnan är underlägsen. Men det är ju så oftast att det är mannen som av tradision tyvärr styr o tar intiativen och gör det mesta fysiska jobbet i sängen. Och för mej är det tändande när jag kan få vara undergiven och ta emot. Maktförskjutning ja varför inte då det är massor som praktiserar det o inget fel.

Det är ju bara så att vi har alla olika smaker.

Förstår inte varifrån ni griper order förnedrande, kvinnofientligt och annat.

Jag tycker kvinnokläder och nylon är väldigt skönt plagg och passar på att byta om när jag är ensam.

Jag har varit väldigt macho och haft mycket härligt bus. Men lockas till att kliva in i kvinnans roll i form av att få vara mer sub passiv, bli förförd, smekt osv.

Helt enkelt väldigt avundsjuk på er sexuella roll o upplevelse.

Svar på tråden Kvinnors åsikt om rollbyte/pegging/experimenterande