Anonym (Swing for fun) skrev 2020-04-20 14:03:00 följande:
Blir uppriktigt sagt rejält trött på folk som tar det för givet att det är män som styr och kvinnor som följer. Vi har en väldigt jämlik relation men vi switchar i våra lekar och jag tar gärna en toproll mot andra kvinnor och män i lek och i sessioner. 24/7 och TPE relationer har jag lagt ner då det tar för mycket energi och är inget som varken gubben eller jag är intresserade av längre.
Har testat att ha rollen som undergiven i 24/7 relationer och det slutade med att jag insåg att jag är världssämst på att vara undergiven men en jävel på att toppa från botten. Fick rådet av min dåvarande master att börja dominera och hittade då min inre Kali och en rejält sadistisk sida så nog har jag lekt med strap men gör det inte så ofta längre men män i kvinnokläder är absolut inte min grej. Skall jag dominera en man så skall det vara en riktig man och ingen fjolla i kvinnokläder för kvinnokläder gör sig klart bäst på kvinnor.
Värst vad du verkar bitter o fördommsfull.
Bra att du hör till de få kvinnorna som utforskat sin dominanta sida men du är väldigt sällsynt tyvärr.
Bara för att kvinnokläder på man inte hör till ditt kink så behöver du inte svinga dej med förnedringar använda fjolla.
Vi alla gillar olika! Inse det.