• AwesomeE

    Fantiserar om andra tjejer

    Jag är 30 år, är gift och har två barn. Vi lever ett vanligt familjeliv. Jag älskar min fru och tycker om att spendera tid med familjen. Men efter vårt andra barn kom har börjat fantisera om andra tjejer, skäms över det! En tjej på mitt jobb har verkligen fångat mitt intresse, tänker på henne och fantiserar om henne när jag har sex med min fru. Ska man försöka att härda ut och glömma tjejen jag är intresserad av, och hoppas på att det går över? Vill inte göra något förhastat och kasta bort det jag har med min fru. Hur hade ni gjort??

  • Svar på tråden Fantiserar om andra tjejer
  • Anonym (Rick)

    Wow. Jag hoppas du skojjar? Vad tycker du själv att du ska göra? Vad tycker du att din partner ska göra den gång hon känner såhär för en kollega?

  • Anonym (M)

    Hade behållt de till fantasin om jag va lycklig med min fru. Varför riskera att förlora allting för 15 minuters njutning. Kan du inte försöka piffa upp sexlivet med din fru istället

  • Anonym (A)

    Hej TS,

    Det är vanligt att tycka att andra är attraktiva när man har varit i ett förhållande en längre tid. Du skriver att du älskar din fru men att intresse uppkommit för en kollega. När du nämner intresse menar du att du börjat känna lite mer än bara attraktion?

Svar på tråden Fantiserar om andra tjejer