• Anonym (:()
    Fri 10 Apr 2020 13:27
    1518 visningar
    21 svar
    21
    1518

    Känner mig oattraktiv...

    Min sambo vill ofta inte ha sex med mig men tittar gärna på porr tydligen. När jag frågar varför säger han bara att han alltid tittat på porr, men inte så ofta längre...

    Detta gör att jag känner mig oattraktiv som kvinna såklart. Tänder han på att se andra, men inte mig typ.

    Försöker jag förföra honom suckar han bara oftast och avvisar mig. Dom få gånger HAN vill ha sex men inte jag, blir han grinig?

    Vad ska jag göra? Vill inte känna mig ersatt av porr av honom!

  • Svar på tråden Känner mig oattraktiv...
  • Fri 10 Apr 2020 13:50
    #1

    Jag var tillsammans med en sån kille förrut. Och jag är snygg! Men kände mig oattraktiv av hans beteende och började må dåligt. Problemet växte och växte och sen tog förhållandet slut. Så jävla bortkastad tid.

  • Anonym (:() Trådstartaren
    Fri 10 Apr 2020 14:13
    #2
    cleoeme skrev 2020-04-10 13:50:24 följande:

    Jag var tillsammans med en sån kille förrut. Och jag är snygg! Men kände mig oattraktiv av hans beteende och började må dåligt. Problemet växte och växte och sen tog förhållandet slut. Så jävla bortkastad tid.


    Är rädd att hamna där! Han är helt underbar annars och kärlekfull och så. Men just när det kommer till sex så verkar han konsumera porr mer än att vilja ligga med mig som han haft ett förhållande med i flera år :(
  • Anonym (JP)
    Fri 10 Apr 2020 14:23
    #3
    Anonym (:() skrev 2020-04-10 13:27:33 följande:

    Min sambo vill ofta inte ha sex med mig men tittar gärna på porr tydligen. När jag frågar varför säger han bara att han alltid tittat på porr, men inte så ofta längre...

    Detta gör att jag känner mig oattraktiv som kvinna såklart. Tänder han på att se andra, men inte mig typ.

    Försöker jag förföra honom suckar han bara oftast och avvisar mig. Dom få gånger HAN vill ha sex men inte jag, blir han grinig?

    Vad ska jag göra? Vill inte känna mig ersatt av porr av honom!


    Jag har det liknande. Jag vet inte hur mycket han ser på porr, men han runkar i alla fall i sängen när han tror att jag sover. Sex med mig är han inte intresserad av alls. Han kan avvisa mig för att en halvtimme senare runka bredvid mig när han tror jag har somnat.

    Jag har aldrig behövt avvisat honom så det vet jag inte hur han skulle reagera på.

    Hur ofta har ni sex nu?
  • Fri 10 Apr 2020 14:33
    #4

    jag vet av egen erfarenhet att jag bara tittar på porr när jag inte får något sex så när man vart ihop med exet ( ligger i skilsmässa nu ) så blev det porr väldigt ofta för man fick knappt komma till en gång i månaden med henne så då blev det porr men sen vi gick isär så har jag näst intill slutat titta porr och rycka i den klarar mig bra utan men hade jag haft en kvinna så hade jag ju hellre pippat med henne och testat nya grejer än o kolla porr eller kollat porr tillsammans men är man i ett förhållande med bra tillgång till sex så behöver man ju inte sitta o rycka själv i den o glo porr...

    singel och porrlös :D

  • Anonym (JJ)
    Fri 10 Apr 2020 14:35
    #5
    Anonym (JP) skrev 2020-04-10 14:23:21 följande:

    Jag har det liknande. Jag vet inte hur mycket han ser på porr, men han runkar i alla fall i sängen när han tror att jag sover. Sex med mig är han inte intresserad av alls. Han kan avvisa mig för att en halvtimme senare runka bredvid mig när han tror jag har somnat.

    Jag har aldrig behövt avvisat honom så det vet jag inte hur han skulle reagera på.

    Hur ofta har ni sex nu?


    Känner för er tjejer! Det är hemskt att bli avvisad gång på gång oavsett anledning, men porr är kanske den värsta.

    Förstår verkligen inte mig på killar som är så. Hade älskat att vara i deras sits med kåta fruar eller flickvänner.
  • Anonym (:() Trådstartaren
    Fri 10 Apr 2020 14:39
    #6
    Anonym (JP) skrev 2020-04-10 14:23:21 följande:

    Jag har det liknande. Jag vet inte hur mycket han ser på porr, men han runkar i alla fall i sängen när han tror att jag sover. Sex med mig är han inte intresserad av alls. Han kan avvisa mig för att en halvtimme senare runka bredvid mig när han tror jag har somnat.

    Jag har aldrig behövt avvisat honom så det vet jag inte hur han skulle reagera på.

    Hur ofta har ni sex nu?


    Förstår din känsla. Min låser in sig på toa sena kvällar främst och stannar där nån kvart när han tror jag somnat.

    Det är så olika. Iblamd har vi sex nån gång i veckan, ibland nån gång i månaden.
  • Anonym (JP)
    Fri 10 Apr 2020 14:51
    #7
    Anonym (:() skrev 2020-04-10 14:39:37 följande:

    Förstår din känsla. Min låser in sig på toa sena kvällar främst och stannar där nån kvart när han tror jag somnat.

    Det är så olika. Iblamd har vi sex nån gång i veckan, ibland nån gång i månaden.


    Ja, det är ju lika illa det, oavsett var de runkar när man precis blivit avvisad. Jag hade förstått det om det var så att de inte fick sex hemma eller blev nekade den sorts sex de vill ha, men om de har tillgång till sex och väljer att runka istället då är det nåt som är fel. Jag antar att de antingen inte vågar säga vilken sorts sex de vill ha eller att de tröttnat och inte tänder på oss längre.
  • Anonym (Beata­)
    Fri 10 Apr 2020 15:19
    #8

    Det handlar definitivt inte om att du på något sätt är ful eller icke attraktiv. Det handlar nog om förhållandet i stort.

    Saker man stör sig på i förhållandet eller yttre omständigheter som skaver brukar alltid spilla över i sexlivet förr eller senare. Och då brukar det se ut som du beskriver. Man har sex av plikt och sen brukar frustrationen skapa porrtittande och onani. Man försöker runka bort det man stör sig på. Verklighetsflykt. Lite samma sak som att dricka en halv flaska vin var och varannan kväll för att "koppla av" och tänka på något annat.

    Det är svårt att tända sexuellt när huvudet har annat igång. Man kanske faktiskt vill ha sex och mna vill känna lust och attraktion men av olika skäl så blir det svårt.

    Jag som kvinna hamnade där i mitt äktenskap. Min man var oerhört sexig och väldigt attraktiv, jag såg det och jag förstod det men jag kunde inte längre känna det i min kropp. Det hände ingenting. Många små saker i vårt äktenskap skavde och vi drog åt olika håll på hur vi skulle lösa det. Vissa saker ville min man inte ens diskutera och andra saker tyckte han var löjligt och ytterligare andra saker kunde vi inte enas om hur vi skulle lösa. Det blev friktion ibland och våra olika viljor och synsätt följde med ner i sängen. Det var svårt att slappna av och ta emot hans smekningar när vi just haft diskussion om våra problem. Att försoningsknulla är helt poänglöst när det inte löser något utan bara blir en klapp på huvudet och så ska jag underförstått sluta gnälla om saken.... Det funkar inte så...

    Jag blev mer och mer irriterad. Det låg i bakgrunden hela tiden även om vi hade väldigt mycket trevligt i vardagen och hade roligt ihop. Men det skavde....

    Och sexlusten hade jag ju.. Bara att det inte synkade med min man. Jag onanerade mycket i min ensamhet och avvisade honom ganska mycket. Det gick inte hur jag än ville. Det var för mycket som skavde och störde. Och jag var ärlig mot honom och förklarade hur det funkade. Men han trodde att jag träffat någon annan och inte längre älskade honom och att det var otrohet som gjorde mig likgiltig inför hans närmanden... Och så vart vi osams om det också... Suck...

    Till sist sprack vårt äktenskap... Hans ovilja att lösa problemet och inte vilja se gjorde att attraktionen till sex försvann. Han var fortfarande het och sexig men lusten försvann när jag bara hade vardagskäbbel i huvudet.

  • Anonym (:() Trådstartaren
    Fri 10 Apr 2020 15:30
    #9
    Anonym (JP) skrev 2020-04-10 14:51:17 följande:

    Ja, det är ju lika illa det, oavsett var de runkar när man precis blivit avvisad. Jag hade förstått det om det var så att de inte fick sex hemma eller blev nekade den sorts sex de vill ha, men om de har tillgång till sex och väljer att runka istället då är det nåt som är fel. Jag antar att de antingen inte vågar säga vilken sorts sex de vill ha eller att de tröttnat och inte tänder på oss längre.


    Exakt!

    Hans ursäkter är att han är trött varje dag...

    men vi jobbar båda två, och jag har största ansvaret i hemmet med tvätt, städ, disk , mat och handlingar osv. men är ändå "piggare".

    tycker jag erbjuder honom sex allseles för ofta, så han har som du säger, ingen anledning att runka.
  • Anonym (JP)
    Fri 10 Apr 2020 15:55
    #10
    Anonym (:() skrev 2020-04-10 15:30:50 följande:

    Exakt!

    Hans ursäkter är att han är trött varje dag...

    men vi jobbar båda två, och jag har största ansvaret i hemmet med tvätt, städ, disk , mat och handlingar osv. men är ändå "piggare".

    tycker jag erbjuder honom sex allseles för ofta, så han har som du säger, ingen anledning att runka.


    Nån anledning har han så klart, precis som min man. Problemet är att han inte är villig att vara ärlig om orsaken.
Svar på tråden Känner mig oattraktiv...