• Anonym

Drömmer att min sambo är otrogen!

Flera gånger har jag drömt att han är med andra tjejer. Men aldrig att han ligger med dom (så att jag "ser" det).
    Men inatt var det värre än vad det vart innan. Nu struntade han i vårt ofödda barn och att vi förlovade oss för två månader sen. Sa till honom att jag ändå skulle ha barnet och han svarade då: "DU ska fan inte öfda mitt barn" och att han var så osäker på sina känslor för mig, även om han tidigare förlovat sig med mig. I drömmen träffade jag även tjejen, och han gjorde inget för att dölja vad han gjort. Han tala tom om när han vart där osv...
    Det är så jobbigt med sånna drömmar! Det finns INGEN jag litar på så mycket som min sambo. Tyvärr var jag ju med om detta i ett tidigare förhållande. Kan det vara det som gör mig orolig?
    Jag älskar min sambo över allt annat, och mår jättedåligt över dessa drömmar!

• Svar på tråden Drömmer att min sambo är otrogen!
  • TUVA77

Jag har drömt jätteskumma saker under graviditeten. T ex att min sambo har varit otrogen med min syster, min arbetskamrat, mäklare när vi skulle sälja lägenheten osv. Sen har jag drömt att jag väntar barn, men kommer inte på vem som är pappa till barnet. Jag går igenom alla tidigare klasskamrater, pojkvänner osv. Sen vaknar jag genomsvettig och blir så glad när jag ser vem som ligger brevid.

• Dinturiel

Drømde också otrohetsdrømmar nær jag var gravid med mitt førsta barn. Slog upp det i en drømtydarbok och den sa att det var en tvært-emot-drøm. Alltså om du drømmer att din parter ær otrogen, så betyder det att han kommer vara dig trogen.
    Tyckte också det var hemst att drømma så, men efter jag læst i boken så vart jag lugnare, och då lugnade också drømmarna ner sig.

Hoppas att det var till hjælp.

• Minname

jag har drömt massa drömmar om att min sambo är otrogen eller ska lämna mig nu när jag är gravid... kan vakna med hjärtklappning och panik... men jag kastar mig över sambon och pussar och kramar han och han är underbar och fattar itne varför jag drömmer så... men han vaknar alltid och super gullig och lugnar ner mig igen!!

tror att hormoner och rädslor påverkar en starkare under grav. att man nog är rädd att bli lämnad eller utbytt.

men ett bra tips är kasta dig över mannen och få massa kärlek så mår man bättre snabbt!

• Teda

Drommde att jag fodde vårt ban sjalv, vet inte riktigt anledningen till det i drømmen men det måste vart något som var vaj...
    Tror att dte ar jattevanligt med sådana drommar....

• delphy

Jag drömmer likadana drömmar- hemskt detaljerade. Men jag är inte gravid.
    Har hört att det finns någon betydelse i varje dröm, men att det behöver inte vara exakt det man drömmer om.

Kanske det är en så enkel sak som att man är orolig för det?

• bambigirl

Det kan ju vara så att du drömmer om det för att det är det värsta som skulle kunna hända just nu. Men det är bara drömmar, försök att säga det till dig själv. Drömmarna går nog över snart. Lycka till.

• Anonym

TRÅDSTARTAREN HÄR:

Jag har haft sånna drömmar långt innan jag blev gravid oxå...

• Sofie75

Jag måste bara få trösta..
    I min drömbok står det att om man drömmer att ens käreste är otrogen så är han mer trogen än någonsin...

Sug på den karamellen ett tag så kanske det känns bättre

• Aiwendil

Håller med Sofie...
    Läst rätt mkt om drömtydning och även om jag inte kommer ihåg allt så lade jag DET på minnet...

Så... försök skaka av dig dom där drömmarna.
    Jag vet att det är svårt... men... tänk nu på detta ...

• Nowa

Så här står det i min drömbok

Otrohet : Om en ung kvinna drömmer om otrohet, är det ett mycket gott omen

• vadskajaghetadå

jag drömmer också det men en sa att det betyder att han inte kommer va otrogen att det menas det

Svar på tråden Drömmer att min sambo är otrogen!