• vaow

    Min pappa slog mig

    Jag mår katastrof. Jag och min pappa har alltid haft en bra relation, har ofta sett honom som min närmsta och bästa vän.

    Förra helgen skulle vi ut och dricka några öl (med min tvillingsyster), detta är första gången på över ett år, då jag är ensamstående på heltid och väljer det.

    Till själva händelsen. Vi gick till ställe nr tre, sex öl är nere och stämningen är på topp. Pappa får en kommentar att han har armen i ett 'onanipaket' (han opererade axeln för fem veckor sedan, den måste vara fixerad). Vi skrattade litegrann allihop, vi gick och satte oss.

    Vi beslöt oss för att gå vidare, pappa ville betala i baren (rimligt då bartendern va upptagen med att flörta med pojkarna i baren). Jag och syster hör ett jävla oväsen och tydligen har samma person sagt samma sak om onanipaketet igen.. Pappa ska uppenbarligen slåss ?!. Jag går fram och säger "sluta, nu går vi härifrån". Därpå tittar han mig i ögonen, tar tag med knytnäven i mitt linne och kastar mig i golvet.

    Efter det har han sagt att han inte såg mig, att han inte minns. Han har bett om ursäkt flertal gånger. Men jag kan inte förlåta, jag är nedbruten och förjävla ledsen hela tiden.. Vad ska jag göra? Ska jag förlåta och bara glömma?

  • Svar på tråden Min pappa slog mig
  • Tow2Mater

    Vad annars menar du att du ska göra? Ni var alla onyktra, om inte t o m fulla, han har bett om förlåtelse och han minns ju inte. Sluta sup tillsammans?

  • vaow
    Tow2Mater skrev 2020-04-12 00:16:54 följande:

    Vad annars menar du att du ska göra? Ni var alla onyktra, om inte t o m fulla, han har bett om förlåtelse och han minns ju inte. Sluta sup tillsammans?


    Jag menar mest vad borde man göra? Känner mig rätt sönder. Vi har "supit" ihop i 10 år och aldrig ens höjt rösten åt varandra. Men jag tycker du har rätt, det är blir inget mer 'supa'.
Svar på tråden Min pappa slog mig