• Andreas2020

    När slutar man duscha med sin partner samtidigt som barnet är i samma rum

    Hejhej!

    Jag och min fru brukar duscha tillsammans samtidigt som vår son är i samma rum. Hur länge kan man göra det?

    Allt gott

  • Svar på tråden När slutar man duscha med sin partner samtidigt som barnet är i samma rum
  • Erla

    Att bara duscha tillsammans är inget konstigt alls tycker jag, men så är jag ju också uppväxt med söndagsbastu med familjen.

  • Brumma

    Bara dusch? Aldrig..

    Vi duschar hela familjen (bastar - max två i duschen santidigt, men om övrig familj vill komma ut o svalka sig står de bredvid).

    Vad tycker du själv om saken?

  • Andreas2020

    Ja, bara dusch... fast vi är förstås lite intima med varandra när vi duschar. Kramas och kysser varandra, inget vilt på något sätt...

  • Andreas2020

    Ja, bara dusch... fast vi är förstås lite intima med varandra när vi duschar. Kramas och kysser varandra, inget vilt på något sätt...

  • Långbenopluto
    Andreas2020 skrev 2020-04-12 21:00:13 följande:
    Ja, bara dusch... fast vi är förstås lite intima med varandra när vi duschar. Kramas och kysser varandra, inget vilt på något sätt...
    Är ni intima ska ni INTE göra det i samma rum som ert barn, det är ett övergrepp, anser jag.
Svar på tråden När slutar man duscha med sin partner samtidigt som barnet är i samma rum