• Sun 12 Apr 2020 22:22
    540 visningar
    1 svar
    1
    540

    Svårt att träffa någon mitt i livet

    Hej,

    Jag har alla förutsättningar. Jag har ett välordnat liv, god ekonomi, berest, jobbar som brandman, bor med havsutsikt, anses se väldigt bra ut (headhuntad till Bachelor men tackade nej), har inga barn men drömmer om en liten familj, tycker om att laga mat och springer varken på krogen eller sitter vid datorn. Jag är 35 år och har haft tre längre relationer.

    Nu letar jag med ljus och lykta efter hon jag vill dela resten av mitt liv med men känns inte som jag ens är närma. Tinder känns bara som att alla vill ha bekräftelse, krogen är inte mitt forum och att bara gå fram till någon nuförtiden skapar mest misstänksamhet. Jag rör mig på jobbet (främst manliga kollegor), träningsanläggning i min idrott (majoritet män) och i hemmamiljö, litet ställe utmed kusten i Västsverige.

    Samtidigt hör och läser man gång på gång om tjejer som stannar kvar i destruktiva förhållanden eller relationer som tappat gnistan för längesedan.

    Hur har ni som träffat någon mitt i livet gjort? Hade varit kul med lite positiva historier.

    Och om du sen råkar vara eller känner världens gulligaste tjej är det ju bara att skriva ett meddelande så får även denna saga ett lyckligt slut.

    Hoppas ni får en fortsatt fin påsk!

  • Svar på tråden Svårt att träffa någon mitt i livet
  • Tue 14 Apr 2020 15:12
    #1
    titan skrev 2020-04-12 22:22:41 följande:

    Hej,

    Jag har alla förutsättningar. Jag har ett välordnat liv, god ekonomi, berest, jobbar som brandman, bor med havsutsikt, anses se väldigt bra ut (headhuntad till Bachelor men tackade nej), har inga barn men drömmer om en liten familj, tycker om att laga mat och springer varken på krogen eller sitter vid datorn. Jag är 35 år och har haft tre längre relationer.