• Anonym (Hailey)

Alldeles för våt

Det här problemet har jag haft länge. Jag blir alldeles för våt vid sex och upphetsning.. Det nästan rinner och stänker vid sex. Vid varje gång. Det är så vått att det känns mindre, vill liksom ha mer friktion.

Min kille har inte sagt något men jag skäms..

Kan man göra något åt de?

• Svar på tråden Alldeles för våt
  • Gnuggarn

Underbart, men torka av med handduk när det e som värst :)
    Smörj in hela under livet och lek med dig själv, din kille kommer älska det.

• Anonym (Seg)

Blir det inte lika skönt om det är för mycket?

• Anonym (Inte Fredrik)

Älskar vått jag också, ju mer desto bättre. Plaskande ljudet och att det blir blött överallt är sjukt upphetsande. Tex att bli riden och det rinner ner längs mina ljumskar och rinner och stänker ut över min mage.

• Anonym (Våt)

En kåt kvinna är en våt kvinna. Underbart

• Anonym (JP)

Jag har samma problem. Sa det till min nuvarande redan innan vi hamnade i säng första gången så han var förberedd. Han har inte sagt nåt negativt om det men friktionen är enligt mig ett stort problem. Det känns knappt i vissa ställningar oavsett hur jag kniper. Försöker ibland sätta mig på och börja rida honom direkt, utan förspel. Då känns det mer men jag är ju inte lika kåt så då blir det inte riktigt skönt då heller. Och ganska snart är jag blöt ändå.

Sen kommer han väldigt fort ändå. Men jag tycker oavsett att det är pinsamt, trots många år ihop.

• Anonym (JJ)
    Anonym (JP) skrev 2020-04-13 15:09:16 följande:

Jag har samma problem. Sa det till min nuvarande redan innan vi hamnade i säng första gången så han var förberedd. Han har inte sagt nåt negativt om det men friktionen är enligt mig ett stort problem. Det känns knappt i vissa ställningar oavsett hur jag kniper. Försöker ibland sätta mig på och börja rida honom direkt, utan förspel. Då känns det mer men jag är ju inte lika kåt så då blir det inte riktigt skönt då heller. Och ganska snart är jag blöt ändå.

Sen kommer han väldigt fort ändå. Men jag tycker oavsett att det är pinsamt, trots många år ihop.

Har du eller ts testat att vara med någon som är rejält grov? Kanske funkar bättre och blir mer friktion då?
  • Anonym (JP)
    Anonym (JJ) skrev 2020-04-13 17:07:56 följande:

Har du eller ts testat att vara med någon som är rejält grov? Kanske funkar bättre och blir mer friktion då?

Jag har varit med en som varit grov. Eller 2 egentligen men en som utmärkte sig lite mer. Då kändes det mer absolut. Jag hade inte fått in den utan förspel men det glider ändå lite för lätt sen när vi väl kommer igång.

Men det klart det gör skillnad på om killen är grov eller inte. Men min man har inte utrustats med varken grov eller lång så det är väl en dålig kombo det också.
  • Anonym (JJ)
    Anonym (JP) skrev 2020-04-13 17:46:31 följande:

Jag har varit med en som varit grov. Eller 2 egentligen men en som utmärkte sig lite mer. Då kändes det mer absolut. Jag hade inte fått in den utan förspel men det glider ändå lite för lätt sen när vi väl kommer igång.

Men det klart det gör skillnad på om killen är grov eller inte. Men min man har inte utrustats med varken grov eller lång så det är väl en dålig kombo det också.

Tråkigt att höra om din man. Ja ni verkar ju inte vara en riktigt bra match sexuellt då.

Men som många andra skriver så är det sjukt sexigt med tjejer som blir väldigt våta. Friktionen borde också kännas mindre för honom, så att han kan hålla sig länge iaf?
  • Anonym (JP)
    Anonym (JJ) skrev 2020-04-13 17:55:05 följande:

Tråkigt att höra om din man. Ja ni verkar ju inte vara en riktigt bra match sexuellt då.

Men som många andra skriver så är det sjukt sexigt med tjejer som blir väldigt våta. Friktionen borde också kännas mindre för honom, så att han kan hålla sig länge iaf?

Det borde det göra ja men som jag skrev så kommer han väldigt fort ändå. Som längst 2 minuters penetration. Beror på ställning också. Bakifrån går knappt 1 minut. Det är den ställningen jag känner mest så jag antar att han gör det också
Svar på tråden Alldeles för våt