• MariaL89

    BF Dec 2020 Andra barnet

    Hej

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-04-13 09:58
    Hej!
    I december ska vi få vårat andra barn, vi har försökt i 8 månader.
    Har ett barn på 2 år
    Någon mer som ska ha ett syskon runt jul:)?

  • Svar på tråden BF Dec 2020 Andra barnet
  • PelloBello
    MariaL89 skrev 2020-04-13 16:19:39 följande:

    Spännande!:) har du några symptom än:)?


    Fruktansvärt ont i bröstvårtorna. Molvärk till och från. Ont i ryggen. Trött. V6 nu.

    Du då? :)
  • brallison

    Hej!
    Gjort gravtest imorse - 1-2 v Har en dotter som fyller 10 i november, och vi har försökt ett syskon till henne i lite drygt ett år nu (förra året ungefär nu jag fick MF, så jag håller tummarna att det går vägen den här gången) Solig

  • MariaL89

    Jag är supertrött och har fått sura uppstötningar, sen också lite molande värk, går in i vecka 6 på torsdag:)

  • MariaL89
    brallison skrev 2020-04-13 19:58:06 följande:

    Hej!

    Gjort gravtest imorse - 1-2 v Har en dotter som fyller 10 i november, och vi har försökt ett syskon till henne i lite drygt ett år nu (förra året ungefär nu jag fick MF, så jag håller tummarna att det går vägen den här gången)


    Håller verkligen alla tummar nu för att det går bra! Det är kämpigt att ha försökt så länge också.
  • trollkvinna123

    Hej, jag har två döttrar från förut som blir 8 och 2 i december. Är nu gravid med barn nummer tre i december. :) hittills har jag haft lite illamående, trötthet och halsbränna (?!) Annars mår jag bra.

  • Zaxika

    Här är en till med en 2 årig son och ett nytillskott i början av december om allt går bra. Fruktansvärt trött och mår pyton. Tiden går extremt långsamt. Känns väldigt avlägset med december... är inte lika orolig som förra graviditeten, men tankarna snurrar ändå.

  • Jagochhon

    Har en dotter på 5 år och väntar vårt andra nu. Jag fick missfall för exakt 1 månad sedan i v. 6 exakt och är nu i vecka 5. Är riktigt orolig över att det ska bli ännu ett mf:(

  • Appletini

    Jag väntar också mitt andra barn -äntligen!

    Har en dotter född 2014, nån mer i liknande sits? Vore kul med kontakt, känner mig lite ensam och har brist på gemenskap tyvärr....

Svar på tråden BF Dec 2020 Andra barnet