• misstruckdriver

    Hur skaffar man vänner i vuxen ålder?

    Hejsan halloj!

    Nu testar jag att få svar och hjälp här!
    Jag är visserligen bara 21 år gammal men mitt liv består av jobb och sömn.
    Jag har nyligen flyttat till en ny stad och lämnat allt gammalt bakom mig men jag är kvar på samma arbete som innan och där jobbar endast mycket äldre än jag själv.
    Så min fråga är hur skaffar man nya vänner i ''vuxen'' ålder.
    Då ingen från grundskola eller gymnasium finns kvar i mitt liv så att säga. 
    Och även fast jag mina dagar består av att jobba, sova och äta så är jag självklart ledig ibland men jag har absolut ingen att umgås med. 
    Hjälp mig!

  • Svar på tråden Hur skaffar man vänner i vuxen ålder?
  • Fjäril kär

    Börja med någon hobby eller intresse/engagemang där du får kontakt med nytt folk. Fundera på vad du gillar och försök hitta klubbar/grupper/kurser eller liknande.

  • misstruckdriver

    Jag har försökt kolla runt lite på olika saker man kan göra när man inte jobbar. 
    Men dessvärre så passar ingen av tiderna mitt schema, jobbar natt så jag sover när resten av världen är i full gång! 

  • misstruckdriver

    Jag har försökt kolla runt lite på olika saker man kan göra när man inte jobbar. 
    Men dessvärre så passar ingen av tiderna mitt schema, jobbar natt så jag sover när resten av världen är i full gång! 

  • misstruckdriver

    Jag har försökt kolla runt lite på olika saker man kan göra när man inte jobbar. 
    Men dessvärre så passar ingen av tiderna mitt schema, jobbar natt så jag sover när resten av världen är i full gång! 

  • misstruckdriver

    Jag har försökt kolla runt lite på olika saker man kan göra när man inte jobbar. 
    Men dessvärre så passar ingen av tiderna mitt schema, jobbar natt så jag sover när resten av världen är i full gång! 

  • misstruckdriver

    Jag har försökt kolla runt lite på olika saker man kan göra när man inte jobbar. 
    Men dessvärre så passar ingen av tiderna mitt schema, jobbar natt så jag sover när resten av världen är i full gång! 

Svar på tråden Hur skaffar man vänner i vuxen ålder?