Anonym (()) skrev 2020-04-14 09:23:02 följande:
Såvitt jag vet så kan man inte dölja enskilda personer på vänlistan, utan antingen hela eller inte alls. Om det är väldigt viktigt för honom att du inte ser just den personen, så kan han mycket väl dölja hela listan. Det skadar ju inte på något sätt att göra det.
Anonym (()) skrev 2020-04-14 09:24:33 följande:
Menar han att du inte kan se vänlistan för att det är något fel på hans konto, eller menar han att han har dolt vänlistan för att någon har försökt hacka hans konto?
Okej, du vill ju gärna tro att han dolt den för att han har nåt att dölja för mig. Så kan det ju vara, men jag är ju inte svartsjuk så varför skulle han det, det skulle vara så långsökt. Men tanken att han HAR nåt att dölja slår mig ju såklart, därav tråden :)
Pierott skrev 2020-04-14 09:23:48 följande:
Fast han har ju inte dolt vänlistan för enbart dig så de kan du släppa. Har man dold vänlista är den dold för alla. Jag har dold lista, inte för att jag vill dölja något utan för att folk inte har o göra med hur många vänner jag har och vilka dom är.
Nämen precis, men det är ju skumt om han dolt för alla för att han ska dölja nåt för MIG. Isåfall ska ha dolt allt igår för iförrgår gjorde jag samma, att jag gick in via honom för att lägga till en som vi träffade i påsk. Och då var den synlig.