Ilskan mot Jimmy Åkesson
Varför snackas det så mycket skit om Jimmy Åkesson?
Er ilska mot män ligger och pyr och blir er övermäktig.
images.app.goo.gl/LMpKMDw3T3jU6ntY7
Svar nog! WPWW står som bekant för White Power World Wide (alternativt White Pride World Wide).
Poserar man glatt och villigt med dessa så visar man vad man går för oavsett vad som står i partiprogram som bara är skrivet för att verka rumsrent.
Så folk som inte köper deras högerpropaganda är manshatare...? Väx upp alla som gått "livets hårda skola", ingen bryr sig om ert gnällande.
Svar nog! WPWW står som bekant för White Power World Wide (alternativt White Pride World Wide).
Poserar man glatt och villigt med dessa så visar man vad man går för oavsett vad som står i partiprogram som bara är skrivet för att verka rumsrent.
Var väl längesedan hatet mot Åkesson var aktuellt.
Jag är man så varför skulle jag hata män? Vad har Åkessons rasistiska åsikter med manlighet att göra? Jag ogillar honom för att han är rasist. För att han leder ett parti som alltid varit rasistiskt och haft nära band med nazister. Jag ogillar honom för att han vill bestämma hur jag ska leva och vilken kultur jag måste följa. Jag ogillar honom för att han är antifakta och vetenskap.
Vad är skillnaden?
https://www.blt.se/ledare/v-maste-gora-upp-med-valdsvanstern/
https://www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/Jor5lj/v-far-kritik--efter-kampanjbild-med-afa-sympatisor
Är det inte av samma skrot och korn?
Vad är skillnaden?
www.blt.se/ledare/v-maste-gora-upp-med-valdsvanstern/
www.aftonbladet.se/nyheter/samhalle/a/Jor5lj/v-far-kritik--efter-kampanjbild-med-afa-sympatisor
Är det inte av samma skrot och korn?
Jimmie eller Jonas, två skitstövlar som representerar 2 skitpartier.
Du ser Jimmy Åkesson som en ondskefull fadersgestalt
Dårav din ilska mot honom som gör dig trött.
Ni måste bearbeta denna ilska med psykodynamisk terapi.
Din ilska mot honom blir dig övermäktig.
Jag hade kontakte med K#rin M#gnusson på svt för ett halvår sedan. Hon berättade att hon skriver historier om hur hon torterar Åkesson och andra sd:are och läser upp historierna på fest. Det roliga är att hon intervjuat åkesson ett par gånger, undrar om han känner till hennes historier?
Jag hade kontakte med K#rin M#gnusson på svt för ett halvår sedan. Hon berättade att hon skriver historier om hur hon torterar Åkesson och andra sd:are och läser upp historierna på fest. Det roliga är att hon intervjuat åkesson ett par gånger, undrar om han känner till hennes historier?