• Anonym (Undrar!)

Ilskan mot Jimmy Åkesson

Varför snackas det så mycket skit om Jimmy Åkesson?
    Er ilska mot män ligger och pyr och blir er övermäktig.

• Svar på tråden Ilskan mot Jimmy Åkesson
  • Anonym (Wtf)

images.app.goo.gl/LMpKMDw3T3jU6ntY7

Svar nog! WPWW står som bekant för White Power World Wide (alternativt White Pride World Wide).

Poserar man glatt och villigt med dessa så visar man vad man går för oavsett vad som står i partiprogram som bara är skrivet för att verka rumsrent.

• Anonym (Hold my beer)

Så folk som inte köper deras högerpropaganda är manshatare...? Väx upp alla som gått "livets hårda skola", ingen bryr sig om ert gnällande.

• Överste Senap
    Anonym (Wtf) skrev 2020-04-14 17:41:41 följande:

Svar nog! WPWW står som bekant för White Power World Wide (alternativt White Pride World Wide).

Poserar man glatt och villigt med dessa så visar man vad man går för oavsett vad som står i partiprogram som bara är skrivet för att verka rumsrent.

Exakt så!

Och jag är man själv och hatar inte män som grupp. Vilket dravel.
  • LukasX
    Anonym (Wtf) skrev 2020-04-14 17:41:41 följande:

Nough said!
  • Anonym (ångermanlänning)

Jag är man så varför skulle jag hata män? Vad har Åkessons rasistiska åsikter med manlighet att göra? Jag ogillar honom för att han är rasist. För att han leder ett parti som alltid varit rasistiskt och haft nära band med nazister. Jag ogillar honom för att han vill bestämma hur jag ska leva och vilken kultur jag måste följa. Jag ogillar honom för att han är antifakta och vetenskap.

• Anonym (??)
    Anonym (Undrar!) skrev 2020-04-14 17:21:42 följande:

Varför snackas det så mycket skit om Jimmy Åkesson?
    Er ilska mot män ligger och pyr och blir er övermäktig.

Och alla SD:are som snackar skit om Löfvén, hatar de också män?

Känns som att du skrev ditt inlägg innan du tänkte klart, eller?
  • Anonym (N)
    Anonym (P) skrev 2020-04-15 16:13:29 följande:

Jimmie eller Jonas, två skitstövlar som representerar 2 skitpartier.

Glöm inte skitstöveln Löfven och hans skitparti heller.
  • Anonym (Undrar!)

Du ser Jimmy Åkesson som en ondskefull fadersgestalt
    Dårav din ilska mot honom som gör dig trött.
    Ni måste bearbeta denna ilska med psykodynamisk terapi.
    Din ilska mot honom blir dig övermäktig.

• Anonym (Obskyra Mara)
    Anonym (Undrar!) skrev 2020-04-16 05:23:32 följande:

Är Du En Predikant Eller? 
  • Anonym (N)
    Anonym (Undrar!) skrev 2020-04-16 05:23:32 följande:

Och du erbjuder gärna psykodynamisk terapi för honom för endast 10 000 kr/timme , eller hur?
  • Anonym (Undrar!)
    Anonym (Obskyra Mara) skrev 2020-04-16 11:28:50 följande:
    Är Du En Predikant Eller? 
    Psykiatriker
  • IngGaard

Jag hade kontakte med K#rin M#gnusson på svt för ett halvår sedan. Hon berättade att hon skriver historier om hur hon torterar Åkesson och andra sd:are och läser upp historierna på fest. Det roliga är att hon intervjuat åkesson ett par gånger, undrar om han känner till hennes historier?

• Anonym (Tvärtom)
    IngGaard skrev 2020-04-18 23:40:25 följande:

Jag hade kontakte med K#rin M#gnusson på svt för ett halvår sedan. Hon berättade att hon skriver historier om hur hon torterar Åkesson och andra sd:are och läser upp historierna på fest. Det roliga är att hon intervjuat åkesson ett par gånger, undrar om han känner till hennes historier?

Trots att alla på PS och andra media vet vad SDs företrädare vill göra med dem när SD får makten - och att SD kallar dem kulturmarxister - fortsätter de att intervjua SDs företrädare... Alls känner mer än väl till SDs historia och deras historier..

www.aftonbladet.se/kultur/a/wPpE95/sd-har-ett-problem-med-antisemitism

"

Antisemitismen inom Sverigedemokraterna är något som sällan adresseras, troligen för att partiets angrepp på Sveriges muslimska befolkning överskuggar deras återkommande referenser till antisemitisk mytologi. Men Mattias Karlsson har själv obesvärat använt sig av uttrycken ?kulturmarxism? och ?kosmopoliter? ? ett annat välbekant kodord för judar som används inom den högerextrema miljön.

Samtidigt har ledningen förminskat de fall av helt öppen antisemitism och nazinostalgin som förekommit inom partiet. Undanflykterna har varit många, men en sak kan man vara säker på: den som själv utsatts för, eller svurit att bekämpa antisemitism, skrattar inte rått åt historier om hur tyskar sparkar på köttdetaljer och skriker ?Die juden?. Något SD:s ekonomisk-politiske talesperson Oscar Sjöstedt gjort. Hans ursäkt var att man måste få skämta om otrevliga saker och att allt ändå bara var ?trams, lögner och förtal?.

Partiledningens åtgärd: Ingen, förutom kommentaren att det ?såg väldigt illa ut?."
Svar på tråden Ilskan mot Jimmy Åkesson