• göromgörrätt

Vi som hade det lite extra mysigt under påsken ????????

Nån mer som tror sig ha haft ÄL under påsken och som, precis som jag, påbörjat en ny väntan ????? Tror jag hade ÄL nån gång mellan i söndags och idag, hade det mysigt varje dag från skärtorsdag- igår (annandag påsk) ????

• Svar på tråden Vi som hade det lite extra mysigt under påsken ????????
  • Majson

Trodde att jag skulle få det, så tvinga sambon till mys trots att han inte va så sugen pga var på landet med hela familjen haha. Hade inte med tester. Jag stressade lite i onödan (som vanligt) för nu har jag fått positivt äl-test haha.

• j0s

Här hade vi också påskmys! Är rätt så säker på att jag har ÄL idag/imorgon. Håller tummarna för oss! :)

• Frisko

Jag tror jag hade ÄL i fredags eller i lördags! Vi skulle börjat försöka i december men efter lite olika anledningar så behövde vi vänta så detta är vårat första försök:)

Vi hade mys från söndagen fram till i fredags. Nu i efterhand känns det överdrivet? Jag har hört att man ska köra varannan dag?

• göromgörrätt
    j0s skrev 2020-04-14 21:00:05 följande:

Här hade vi också påskmys! Är rätt så säker på att jag har ÄL idag/imorgon. Håller tummarna för oss! :)

Jaa så kul det hade varit med små "påskbebisar" =D tillverkade under extraordinära coronakarantäner ;P
  • göromgörrätt
    j0s skrev 2020-04-14 21:00:05 följande:

Jaa så kul det hade varit med små "påskbebisar" =D tillverkade under extraordinära coronakarantäner ;P
    Frisko skrev 2020-04-14 21:22:56 följande:

Jag tror jag hade ÄL i fredags eller i lördags! Vi skulle börjat försöka i december men efter lite olika anledningar så behövde vi vänta så detta är vårat första försök:)

Vi hade mys från söndagen fram till i fredags. Nu i efterhand känns det överdrivet? Jag har hört att man ska köra varannan dag?

Jaa du det finns så mycket kring det där... varje dag, varannan dag, vissa sätter att kvaliteten blir bättre om mannen tömmer ofta, andra att kvantiteten ökar ju färre gånger han ejakulerar. Vi var dunderkåta båda två och hade sex säkert minst 3ggr/ dag Oo men oavsett försöker jag inbilla mig att varje utlösning innehåller några miljoner spermier, och att allt som krävs är en enda liten rackare. Och det går att få på en utlösning också ;)
  • j0s
    Frisko skrev 2020-04-14 21:22:56 följande:

Det är nog bara bra, funkade med min första iaf! Du får ju mer spermier om ni myser varje dag än om bara varannan.

Jag tror att man ?rekommenderar? varannan om man inte vet när man har ÄL och det visste ju du :)
  • Majson
    aerial skrev 2020-04-14 21:17:16 följande:

Varför skriver ni mys? Låter töntigt.

Va spelar det för roll?
  • Önskarbebis2020

Här är en till!

Vi har legat varannan dag innan och under påsken så det var perfekt att vara lite långledig! Är andra ägglossningen sedan ma i februari så nu hoppas vi verkligen på en liten.

Svar på tråden Vi som hade det lite extra mysigt under påsken ????????