• Min1

    Njurbäckens? UVI?

    Jag provar att ställa lite frågor här. Försökte nå VC idag men de hade ingen tid att ta emot mig nu.

    Jag har för ca 3v fått jätte ont i magen när jag kissar, vid ett par tillfällen bara. Sen inget efter det. I lördags började jag få jätte ont i mitten av magen. På kvällen under middagen blev jag plötsligt jätte sjuk. Yrslig, illamående och diarré och totalt klubbad och svag. Yrseln var hemsk. Somnade och illamående var borta på söndagen. Fick mer ont i nedre delen av magen på söndagen och måndagen , ner mot ljumsken och även bak mot nedre delen av ryggen. Fortfarande yr och trött och kände mig ?off?. Smärtan var inte konstant utan molande huggande. Idag på jobbet var jag väldigt väck! Trött! Men inte trött som i ?jag måste sova?. Väldigt yr och mer ont i nedre mage /ljumske. Ingen feber men känner mig sjuk fast utan andra symptom. Så skumt!

    Om man har UVI ska det inte svida när man kissar då? Mitt onda i magen kommer och går, förutom nu ikväll då är det konstant molande....men vid njurbäckeninflammation, har man jätte ont då? Hela tiden?

    Erfarenheter av UVI och njurbäckeninflammation ngn?

Svar på tråden Njurbäckens? UVI?