Nidblödning eller mens?
Hej.
Jag fick i början av Februari ett missfall. Det skulle bli vårt andra barn. Vi försöker nu igen. Jag blir så trött och förvirrad av att försöka bli gravid igen så vet knappt vad som är symptom och inte längre. Förstå mig rätt, för såklart vet jag vilka symptom det är i början. Men lär känna min kropp mer och mer och blir mer och mer förvirrad.
Jag fick två dagar innan mens en blödning. Den var inte riklig men inte heller snål. Som en helt vanlig mens, men bara i 2 dagar. Så den var slut innan mensen ens skulle kommit. Jag känner järnsmak ibland och jag är så gräsligt kissnödig. Kan inte sova för det känns som om jag måste kissa HELA TIDEN!!! Brösten är inte svullna. Men mår illa när jag ätit ibland. Idag hade jag även en jäkla mensvärk.
Jag gjorde ett gravtest för en vecka sen, några dagar innan nidblödningen kom. Ett test för tidigt testande.
Jag vet inte om man inbillar sig eller inte, har beställt ett test men vill inte bli besviken, men kan inte sluta tänka på det. Eftersom jag fått ett missfall är jag rädd för att få det igen. Min första gradviditet blödde jag aldrig så jag vet inte. Hur vet man om det är en nidblödning?
Jag har ju beställt ett test. Men vad har ni själva för erfarenheter?
Tacksam för svar.