• Tue 14 Apr 2020 23:02
    357 visningar
    3 svar
    -1
    3
    357

    svårt att bli gravid

    Hej alla

    jag har en fråga jag har försökt bli gravid i 3år nu utan ett pluss jag är 20år gammal och försöker bli gravid aldrig fått ett pluss på min sticka, jag gick till IVF och de sa att allting såg bra ut och inget var fel på mig men då undrar jag varför jag aldrig blir gravid mår så dåligt och tror att det inte går tänker på det hela tiden och vet inte riktigt vad jag ska göra de tar jätte mycket på mig! är det någon annan som haft det likadant o vad kan det bero på? tacksam för svar??

  • Svar på tråden svårt att bli gravid
  • Anonym (?)
    Tue 14 Apr 2020 23:06
    #1
    +1

    Så du försökte bli gravid när du var 17 år utan jobb och fortfarande gick i skolan? Du låter inte mogen för att bli mamma just nu, jag rekommenderar dig att vänta några år till.

  • Wed 15 Apr 2020 06:00
    #2

    Vad sa de om din partner då?


    Bunnies, it must be bunnies!
  • Wed 15 Apr 2020 08:21
    #3
    ninashabani skrev 2020-04-14 23:02:29 följande:

    jag gick till IVF och de sa att allting såg bra ut och inget var fel på mig men då undrar jag varför jag aldrig blir gravid mår så dåligt och tror att det inte går tänker på det hela tiden och vet inte riktigt vad jag ska göra de tar jätte mycket på mig! är det någon annan som haft det likadant o vad kan det bero på? tacksam för svar??


    Spontant tänker jag ju att om du utretts och de inte funnit några problem så är det logiskt att det är mannen som har fertilitetsproblem. Har han kollat upp sig?
Svar på tråden svårt att bli gravid