• cecilian78

    Bim +3

    Försökt bli gravid i nästan 1 år. Fick missfall i vintras. Varje månad, liksom många här så har jag varje månad haft massa symtom som gjort att jag trott jag varit gravid men icke. Man har verkligen lärt sig att pms och att vara gravid är snarlika i sina symtom.

    Brukar få mens på dag 28 och kan ibland komma på dag 29.

    Nu är jag på dag 32 och ingen mens. Har tagit temp varje månad och har en normal temp på ca 36.6. Sedan en vecka tillbaka har den legat på 37.5 och det brukar den aldrig göra annars. Trodde jag var sjuk men har inga övriga symtom utan känner rmig allmänt varm. Trodde att denna gången är det annorlunda och kanske har jag prickat rätt denna månad. Tog ett digitalt grav test idag men visade Ej gravid. Kan det vara för tidigt kanske? Det är min förhoppning såklart. Har illamående och ömma bröst. Är småhungrig hela tiden men ingen direkt aptit. Försöker smä äta med jämna mellanrum för att inte må så illa och ibland även dricka te.

  • Svar på tråden Bim +3
  • cecilian78

    Glömde skriva att jag till skillnad från de andra månaderna fått en hel del mkt flytningar sen 2 dagar tillbaka. Började alltså på dag 30

  • Vevoz

    Om du på bim +3 har symptom men inte får plus tror inte jag att du är gravid. Vanligtvis kan man plussa på bim eller 2-3 dagar efte o ett negativt test väger tyngre än symptomen

  • RedoFörBebis1
    cecilian78 skrev 2020-04-15 13:24:39 följande:

    Glömde skriva att jag till skillnad från de andra månaderna fått en hel del mkt flytningar sen 2 dagar tillbaka. Började alltså på dag 30


    Hur har det gått för dig? Glad
Svar på tråden Bim +3